ایرنا نوشت:

غلامعلی حداد عادل رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برای حفظ آرامش فرهنگی در جامعه نباید جلوی ماهواره و اینترنت رها شده و فیس بوک و تویتر آزاد شود.
حدادعادل دوشنبه شب در جمع مردم مشهد در مساجد المهدی (عج) این شهر، گفت: برای حفظ آرامش فرهنگی در جامعه نباید مسوولان مطالب خود را در فیس بوک بگذارند و رها کردن این مسائل موجب تشنج و تنش فرهنگی در کشور می شود.

او در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اشخاصی که در فتنه سال 1388 مقصر بودند، نباید عهده دار کلیه کارها شوند و مسوولیت ها و کارها را به آنها واگذار کرد.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: صریح و شفاف به رییس جمهوری گفتم که انسان مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

حداد عادل گفت: استیضاح فرجی دانا وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری برای ما سخت بود و عقده استیضاح کردن نداریم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اشخاص عنوان کردند که علت استیضاح فرجی دانا ممانعت وی از استفاده برخی از خویشاوندان نمایندگان مجلس از بورسیه های تحصیلی بود در صورتی که این مساله صحیح نیست.

او گفت: اگر قرار باشد پرونده افرادی که از بورسیه استفاده کرده اند، دوباره بازخوانی شود باید به سال ها قبل بازگردیم و دوباره آنها را بازخوانی کنیم.

خداد عادل گفت: از همان ابتدا که حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور انتخاب و مشغول به کار شد به وی گفتیم شما برای رفع مشکلات اقتصادی احتیاج به آرامش در کشور هستنید و اگر قرار باشد کشور با ناآرامی دست به گریبان شود، مشکلات حل نخواهد شد و لذا هم اکنون ما نگران بر هم خوردن این آرامش هستیم.

او همچنین به انتخابات مجلس آینده شورای اسلامی اشاره کردو گفت: ترکیب مجلس آینده به رأی مردم بستگی دارد، اگر مجلس آینده به فکر مردم باشد خوب است و اصولگرایان باید در چنین شرایطی به وحدت خود توجه بیشتری داشته باشند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نگران IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    98 5
    باز هم نگران
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    108 7
    مشكلات كشور فقط فيسبوك و ماهواره است،يعني تورم ،بي كاري و.... نداريم،واقعا دغدغه شما اينه؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      73 5
      آقايون خدا شكر دغدغه اي ندارند كه. بيكاري تورم زورگيري دزدي مال انگليس و آمريكاست. مشكل ما فقط ماهواره هست كه داره نشون نميده اروپا و آمريكا فقر و بيكاريه
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    114 6
    مي خوام بدونم كه دم انتخابات هم همين حرف ها را ميزنيد؟
  • بی نام US ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    ضمن تشکر از نیروی انتظامی. بد نیست فکری به حال ساپورت پوشی زنان هم شود و مجازاتی برای آنها که کشف حجاب میکنند در نظر گرفته شود
    • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      92 7
      از آمریکا واسه ما تعیین تکلیف نکن
    • محمد 62 A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      131 6
      ساپورت پوشان را اعدام کنید به دزدان بیت المال تذکر شفاهی دهید
    • ميثم IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      89 5
      معلوم نيست با چه وي پي اني وصل شودي كه پرچم آمريكا برات انداخته، معلوم افرادي مثل تو دنبال چي هستن تو اينترنت. مجازات بايد براي تو و باطن كثيفت باشه
    • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      60 3
      بي نام جام،منظورت در آمريكاست؟ اونجا چه كار ميكني؟
    • بی نام US ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      واقعا متاسسفم برای این زنهای ایرانی که خودشون رو فروختن به ساپورت وبی حجابی...واقعا چرا خودشون رو دارن عرضه میکنن به مردم ... خودفروخته ها مملکت رو دارن به فساد میکشن و نابود میکنن...این فیس بوک هم بخاطر همین دخترهای خودفروخته فیلتره با عکس های ناجورشون...تاسف برای اینا کمه...
  • اهل منطق IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    209 9
    اخیرا حفظ ارامش مترادف شده با عدم جلوگیری از فساد و رانت خواری و سوئ مدیریت و نیز رسیدن اخبار درست به جامعه
  • احمد یاداور IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    31 5
    او گفت: اگر قرار باشد پرونده افرادی که از بورسیه استفاده کرده اند، دوباره بازخوانی شود باید به سال ها قبل بازگردیم و دوباره آنها را بازخوانی کنیم. بنظرشما معنی این حرف چی میتونه باشه ؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    49 4
    جمع آوری ماهواره ها در جهت ارتقای کیفیت تجهیزات ما که خیلی موثر بوده. هر بار یه سیستم بهتر گذاشتیم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    44 3
    آخه شما چقدر به آرامش مردم فکر میکنین. خسته نباشین
  • محسن ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    31 3
    جلوي زورگيري ها را بگيريد.جلوي فساد اداري را بگيريد.نميدان چرا هميشه ظاهرسازي برايتان از تزكيه ي حقيقي مهمتر است. مكان هايي براي اصلاح و تربيت معتاد هايي بسازيد كه نيروي انتظامي مجبور نباشد اينهمه نيرو و هزينه براي جمع آوري انها بگذارد و دوباره به يك ماه نرسيده رها شوند. امار طلاق را تماشا كنيد كه بيشتر مفاسد اجتماعي بخاطر اين اتفاق شوم بوجود مي آيد. و معتاد ها و فاحشه ها و قاچاقچي ها و .. از اين جاها بوجود مي آيند. گراني و تورم و مسكن جوانان را رسيدگي كنيد. بعد از همه ي اينها لا اكراه في الدين.... پيامبر خدا هم بشيرا و نذيرا بود. شما كاسه داغ تر از آش نباشيد.
  • سعید A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    24 5
    اکنون اکثر جوانان که بخش اعظم جامعه ایران را تشکیل می دهند دارای تحصیلات عالی هستند این بدین معنی است که جامعه خود دارای بینش و قدرت اندیشه و قوه تشخیص است و در نتیجه خوب و بد و صلاح خود را بخوبی تشخیص می دهند بهتر است جناب آقای حداد عادل و دیگر سیاستمداران سعی در حل مشکلات اقتصادی و بین المللی داشته باشند تا مشکلاتی مانند بیکاری , فساد مالی , رانت , پارتی بازی , اعتیاد و ... حل شود تا اینکه به دنبال آن باشند که ماهواره , اینترنت , حجاب و ... را به اصطلاح مدیریت کنند متاسفانه اکثر کسانی که در پستهای مدیریتی قرار میگیرند خود را صاحب نظر در کل امور جامعه می دانند بدون آنکه به وظایف خود آگاه باشند و سعی در عمل به آن داشته باشند
  • بی نام RO ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    45 5
    بی نام عزیز با پرچم آمریکا ساپورت پوشان ایران را مانیتورینگ می کنی خود آقایان به اندازه کافی اظهار فضل می کنند.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    40 2
    آقای حداد عادل: چراب اید ماهواره ها ممنوع شوند؟؟ آیا صدا و سیما برنامه های بهتری دارد؟؟ پس ویدیو و دی.وی.دی و ....سایر ابزار غیر اسلامی را جمع کنید ،دکتر ؛ جلوی ارتباطات را نمیشود گرفت ،
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    17 9
    ايشان مترجم برخي از آثار فلسفي كانت فيلسوف بزرگ آلماني هستند بعيد ميدانم كسي كه با انديشه بزرگترين فيلسوف غرب آشنا باشد اينگونه سخن بگويد
  • وحید A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    19 6
    ضمن احترام به نظر جناب آقای دکتر حداد عادل آیا ارتقا سطح فرهنگی و شعور جامعه هنوز به حدی نرسیده که اقدامات صلبی را پیشنهاد میدهند ؟ با افزایش سطح تحصیلات جامعه به نظر من کم کم به دموکراسی نزدیک و لازم است اقدامات صلبی به حداقل خود برسد.
  • shahrvand A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    32 4
    اونوقت برای خودش آزاده؟
  • بی نام IQ ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    43 6
    فتنه گر کسانی هستند که این همه مصیبت در این سالها بر کشور تحمیل کردند و بازم بر مخالفت با مردم می پردازند و جلوی تغییرات مثبت را می گیرند.
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    42 3
    «برای حفظ آرامش فرهنگی در جامعه نباید جلوی ماهواره و اینترنت رها شده و فیس بوک و تویتر آزاد شود.» منظورش از آرامش استمرار عقب‌ماندگی و جهالت فرهنگیه.
  • ناصر IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    35 7
    دزدی و اختلاس و ارتشاء چی؟ باند بازی و رشوه خواری چطور؟ فروش عرابه های مرگ، بنام تولید ملی به چند برار قیمت تمام شده، چی؟ گسترش روز افزون اعتیاد جوانان چطور؟ این پدیده های زشت تر و خانمانسوز تر از فیسبوک و ماهواره که دیگه سکه رایج شده و قبحشان شکسته شده است. چرا صحبتی ازین موارد نمی کنید؟؟ یعنی فیسبوک اینقدر ترسناک است؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    19 4
    آقای حداد. نمی دونم شما تلویزیون تماشا می کنی یا خیر. رسانه های تصویری سازوکار خاصی دارند و وظیفه اصلی اشان سرگرمی است. حتی فیلمهای علمی را به گونه ای طراحی می کنند که سرگرم کننده باشد و مخاطب را جذب کند. در عوض در رسانه ما مرتب میزگرد برقرار است. اگر کسی به دنبال مقالات علمی باشد مطمئنا آنرا در تلویزیون جستجو نمی کند و به کتاب و اینترنت مراجعه می کند. حتی در اخبار هم سعی می کنند طوری بازگو شود یا طوری صحنه دکور شود که برای مخاطب جذاب و سرگرم کننده باشد. وقتی سیمای ضرغامی این ابتدایی ترین فن رسانه بصری را نمی داند خیلی طبیعی است که مردم ماهواره را انتخاب کنند. در برابر مسیر طبیعی که نمی توانید بایستید.
  • محمد A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    40 7
    اکثریت مردم از ماهواره استفاده می‌کنند. آیا می‌خواهید با اکثریت جامعه درگیر شوید؟ با کدام منطق؟ چرا؟ تا کی می‌خواهید جلوی گردش آزاد اطلاعات را بگیرید؟ مگر می‌توانید؟ جناب حداد عادل میزان محبوبیت خود را در انتخابات ریاست جمهوری اخیر دید
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    54 6
    آقای حداد 8 سال شما و اصولگرایان کشور و مردم را نابود کردید بسسسسسسسسسس است دست از سر این مردم و کشور بر دارید...
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    26 1
    آقاي حداد عادل بهشت زوركي من براي شما و من اگه لايق باشم خدا نصيبم مي كنه.............. ولي قبل از ورودتان به بهشت خدا رو چه ديديد شايد همديگر رو ديديم ... تو اين دنيا كه انگار نميشه دلسوزان مردم و دلسوزان منافع شخصي رو تشخيص داد ولي خداوند براي بنده هاش دلواپس نيست بلكه خالق اختيارشه....
  • سمنانی A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    15 0
    الان که فیس بوک ممنوعه ممنوعه واقعا ملت ایران آرامش فرهنگی و اجتماعی دارن؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    11 0
    شاید تا چند سال پیش میشد با وضع قوانین سختگیرانه تا حدودی جلوی ورود ماهواره و سایر وسائل ارتباط جمعی را گرفت ولی با ورود تکنولوژی جدید دسترسی به اطلاعات روز بروز آسانتر میشه . آقای حداد عادل با این همه بگیر ببند کافیه از بالا نگاهی به شهرها بندازید تا متوجه بشید نظراتتان تا چه حد مقبول و اجرائی شده بهتر نیست بجای برخورد قهریه ازنگاه قیم مآبانه دست بکشید و بذارید مردم خودشان صلاح کار خویش را پیدا کنند .مردم ما آنقدر باهوش و ماخوذ به حیا هستند که مراعات خیلی مسائل را بکنند ولی برخورد شما باعث ایجاد یک حس لجبازی در مردم شده که خوشایند نیست.
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    12 1
    خدایا کی از دست این افکار راحت میشیم؟
    • ت IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      7 3
      وقتی یه بلندگوی ساده بذارن تو مراسمت