مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته هدف انتقاد شدید بازیکنان این تیم قرار گرفت و مسئول بی پولی های باشگاه سرخپوش بود.

کاوه علی اسماعیلی/ علیرضا رحیمی در جواب انتقاد بازیکنان بعد از پیروزی مقابل صبا، از آنها تقدیر کرد و گفت: گردنش از مو هم نازک تر است. حرف های مدیرعامل پرسپولیس را با لهجه اصفهانی بخوانید: 

*چک اسپانسر پرسپولیس باز هم پاس نشد. این موضوع را تائید می کنید؟
کمی به من زمان بدهید تا بتوانم به راحتی در مورد این قضیه صحبت کنم. به زودی اتفاقات دیگری رخ می دهد.
*چرا بازیکنان پرسپولیس بعد از برد مقابل صبای قم به یکباره علیه باشگاه مصاحبه کردند؟ این موضوع با هماهنگی قبلی صورت گرفته بود؟
بالاخره مدیرعامل من هستم و ورزشکار و طلبکار مرا می شناسد. من هم آدمی نیستم که بگویم به من چه مربوط! البته از فوتبالیست های مان ممنونم و از آنها تشکر می کنم چون در این مدت واقعا صبوری کردند اما می توانم دعا کنم که مشکل شان به زودی مرتفع شود.
*از این انتقادات هراسی ندارید؟
در بخش اول این بود که چک اسپانسر فعلا پاس نشده و در بخش دوم باید بگویم ما مسئول هستیم و همه بنده را می شناسند. گردنم هم از مو باریک تر است!
*فکر می کنید مشکلات تیم حل شود؟
حل اش می کنیم!
*برخی بازیکنان می گویند از پارسال طلبکارند به کنار، در این فصل هم حتی یک درصد از پول خود را نگرفته اند. این موضوع را تائید می کنید؟
نه ما با این شرایط، بازیکنی نداریم که کلا پولی نگرفته باشد ولی بچه ها طلبکارند و محبت می کنند که در زمین بازی عملکرد قابل قبولی دارند. آنها کمک می کنند از نام پرسپولیس حراست شود، ما هم تلاش می کنیم شرایط خوبی برای آنها بسازیم.
*این هفته با تراکتورسازی بازی دارید. باشگاه تراکتور به دنبال کسب بیش از 10 درصد از ورزشگاه است، آیا شما این اجازه را به تراکتورسازان می دهید؟
بحث این حرف ها در میان نیست. سازمان لیگ یک قوانینی دارد و طبق همان قوانین و قواعد، سکوها بین هواداران دو تیم تقسیم می شود.
*یعنی اگر تراکتوری ها بخواهند شما حاضرید بر سر افزایش سکوهای مربوط به هواداران تراکتورسازی مصالحه کنید؟
تاکید می کنم تحت تاثیر ضوابط سازمان لیگ هستم و به آن احترام می گذارم. حتی نمی دانم چند درصد از سکوها متعلق به ماست و چند درصد متعلق به باشگاه تراکتورسازی تبریز.
*فکر می کنید پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل صبا راه خود به سمت صدر جدول را پیدا می کند؟
بله ما در آن روز عملکرد خوبی داشتیم و با وجود تمام مشکلات، موفق شدیم صبا را در قم شکست دهیم. اگر اطراف تیم خلوت شود، قطعا پرسپولیس به راهش ادامه خواهد داد. ما نیازمند حمایت هواداران، پیشکسوتان و رسانه ها هستیم تا ان شالله بهترین نتایج را بگیریم.
*ماجرای مهرداد پولادی خیلی کهنه شده، خبر جدیدی در مورد این بازیکن ندارید؟
نه، ایشان بازیکن ماست و منتظریم به تمرینات برگردد البته بازگشت مهرداد پولادی به تمرینات پرسپولیس بدون عواقب هم نخواهد بود. او برگردد هم باید پاسخگوی غیبت هایش باشد. مطمئن باشید این طور نیست که هر کسی خواست از باشگاه برودو هر وقت خواست برگردد. او بیاید، تصمیماتی در موردش می گیریم تا متوجه شود نظم و انضباط یعنی چه؟ او برگردد باید اول به شدت با او برخورد کنیم و سپس در موردش تصمیم بگیریم.

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =