بیشترین کامنت کاربران خبرآنلاین برای کدام خبرهای دیروز نوشته شد؟

پیروزی غرور آفرین تیم ملی والیبال در برابر تیم ملی ایتالیا در مسابقات قهرمانی جهان واکنش کسترده ای در میان کاربران خبرآنلاین داشت.

به گزارش خبرآنلاین، به جز کاربران که با عبارت های یوز پلنگان ایرانی، غیرت ایرانی و برخی تشکر هانسبت به بازیکنان تیم ملی ابراز احساسات کردند، برخی از کاربران ، فوتبالیست ها را زیر تیغ انتقاد بردند؛ از کی روش مربی  تیم ملی فوتبال تا بازیکنان پرسپولیس.

 چند نفر از مجری برنامه تلویزیونی- پیمان یوسفی- انتقاد کردند و یکی از کاربران هم با  کامنت« تو را خدا بهشون تپل برسین» خواستار حمایت از بازیکنان تیم ملی شد.

کامنت یکی از کاربران هم درباره دردسرهای تماشای والیبال و سانسور برخی صحنه های مغایر شئون کشور هم موجی از پاسخ های کاربران دیگر را به همراه داشت. از تقاضا برای تماشا نکردن تا عصبانیت از بیان این نقطه نظر. چند نفر هم از تفاوت سانسور صدا و سیما یاد کردند و آن را از زمین تا آسمان دانستند.یکی از کاربران هم نوشته است که صداو سیما با مردم راه آمد.

وسط این همه خوشحالی یکی از کاربران هم یادمرحوم حسین معدنی مربی خندان تیم ملی والیبال را گرامی داشته و از او یاد کرده است.

مجموعه اظهار نظر های کاربران خبر آنلاین و گزارش این بازی را هم اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    111 5
    خدا رو شکر لااقل اینجا اغلب کامنت های مردم رو نشون میدید . خیلی از سایتها قسمت ارسال نظرات کاربر واسشون الکیه
    • حامد A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      4 1
      من که تو خبر آنلاین 50 تا نظر می زارم نهایتا 1 دونه از این ها رو درج کنن البته امیدوارم این نظر رو درج کنن
  • آرمان IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    76 2
    هر چی بیشتر به کاربراتون اهمیت بدید بازدید سایتتون و همچنین شهرتتون بیشتر میشه واقعا عالیه مرسی
    • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      0 0
      براي همينه كه خبر انلاين جز سايت هاي پر بازديده،هم اين كه اخبار را واقعي و بدون سانسور درج ميكنه و هم اين كه نظرات كاربرانش را درج ميكنه،شما تو سايت هاي ديگر برويدچه داخلي و جه اون ور آبي ميبينيد كه اخبار را تحريف كرده اند
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    7 0
    اما چه فایده بیشتر مواقع قسمت نظر کاربران را برای افراد خاص البته از نظر خودشان و شما و یا خبرهای خاصتر بسته میباشد خط قرمزهای هست اما به نظر این حقییر به غیر از خداوندگار سبحان که حتی خود او نیز در قران کریم مردمان را دعوت به چالش و تفکر در مورد خویش نیز دعوت میکند خط قرمز دیگری نیست اما درک میکنم چون شمشیر بران و زنگی مست دیرزمانیست در این دیار بهم پیوند خورده است...
  • l IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 3
    پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت به دلیل آنچه رفتار غیرقانونی وزارت نفت در تغییر یک‌شبه حد نصاب نمره مصاحبه و حذف شدن تعداد زیادی از رتبه‌های برتر آزمون از فرآیند استخدام می‌خوانند، برای سومین روز متوالی در برابر وزارت نفت تجمع کردند. به گزارش خبرگزاری فارس، 200 نفر از متقاضیان آزمون استخدامی وزارت نفت و خانواده‌های بعضی از آنها برای سومین روز متوالی در برابر ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت تجمع کردند. شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی نفت می‌گویند: طبق تعهد دفترچه آزمون قرار بوده است 2676 نفر شامل 2000 نفر سهمیه آزاد و 676 نفر سهمیه ایثارگران در این آزمون جذب و به استخدام وزارت نفت درآیند اما بعد از حدود یک سال و نیم از برگزاری آزمون در اردیبهشت 92 تنها 1123 نفر پذیرفته شدند
  • بی نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 17
    آخه چرا تا یه رشته ورزشی بردی می کنه فوتبال بدبخت میشه؟ به قول مهدوی کیا هر رشته ای تو المپیک هم طلا بگیره میره تا 4 سال دیگه. اما کافیه دسته4 محلات رو تلویزیون نشون بده، همه مردم می بینن. خوب هرجا توجه هست، پول هم هستو طبیعیه
    • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      4 0
      ذائقه مردم رو همین توجه رسانه ها تغییر داده که الان به قول شما فوتبال محلات براشون مهم شده. اگه رسانه ها حواشی ورزش های دیگه رو هم با آب و تاب گزارش کنن، با بازیکناشون بیشتر مصاحبه کنن، عکس شون رو چاپ کنن و به زندگی شون بپردازن و الگوسازی کنن، اگه سالن های خوب و متناسب با هر ورزشی ساخته بشه و اطلاع رسانی در مورد مسابقات شون بشه، اگه سیستم های هواداری شون تقویت بشه و تایم اختصاص پیدا کنه اینا فوتبال رو در ایران جا میذارن چرا که پتانسیلش رو دارن. در امریکا پیگیری نتایج تنیس که شاید اینجا از دید خیلی ها جالب نباشه یا مسابقات هاکی و بسکتبال خیلی بیشتر از فوتبال هست. همون طور که برای پاکستان کریکت مهمترین مسابقه برای مردم هست و یا لهستان که بیشتر والیبالی هستن و ... .
  • نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 0
    برای خبرهایی که کامنتش غیرفعال است
  • فرزند یک بازنشسته فرهنگی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 2
    تو روخدا این ورزش رو رها کنید و مردم رو با فوتبال و والیبال و کشتی سرگرم نکنید.به داد این مردم برسید.به وضع افتضاح مواد غذایی و خودروها برسید.به گرانی و تورم و اخذ مالیاتهای سنگین دولت از مردم و بیکاری فزاینده برسید.برای اینا از مردم بخواهید کامنت بذارند تا ببینید چه زجری میکشند.وگرنه تا بحال به همه ورزشکاران خیلی توپول و کپل رسیدن و دیگه کافیه.والیبال ببره یا ببازه چه فرقی به حال دکتر و مهندسان بیکار داره آخه که همشون افسردگی گرفتن؟به وضع دندانپزشکی برسید و به وضع اسفناک بیمه های مال مردم خور توپول برسیدمثل همین تامین اجتماعی که دندان رو عضوی از بدن نمیدونه به ما چه که پس پس یا اس اس برده یا باخته.به درد مردم برسید.بخدا فوتبال و والیبال برای مردم نون و آب نمیشه.
  • l DE ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 2
    لطفا به داد ما برسید ما قربانی دعواهای جناحی بین دولت قبل و دولت فعلی شدیم تو رو خدا به ما کمک کنید هیچ کس به ما توجهی نمیکنه من ازمون کتبی قبول شدم ازمون مصاحبه فنی از 65 شدم 84 اخه این چه مملکتیه همین کارارو میکنید که جوونای مردم از مملکت فرار میکنن خسته شدم ...
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 0
    خبر آنلاین خیلی خوبه
  • مهدي A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    4 1
    آقا بيشتر مردئم دوس دارن بدون سانسور واليبال تماشا كنند....پس چرا اين مسئولين الكي جو سازي ميكنند؟ مگه واسه مردم نبايد كار كنند؟ مگه نبايد مردم راضي باشند؟