ایسنا نوشت:

تصادف زنجیره‌ای چهار خودروی سبک و سنگین با یکدیگر در آزادراه خرم‌آباد - پل زال پنج کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

ططرپور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد در این باره گفت: امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خرم آباد- پل زال و محبوس‌شدن سرنشینان خودرو‌ها، مرکز پیام بلافاصله زنگ ایستگاه امداد و نجات و آتش‌نشانان امام‌علی (ع) را به صدا درآورد که امدادگران ایستگاه امداد و نجات به همراه آتش‌نشانان ایستگاه امام‌علی (ع) روانه محل تصادف در آزادراه قبل از تونل اول شدند.

ططرپور گفت: پس از رسیدن آتش‌نشانان به این محل مشاهده شد که چهار خودروی سبک و سنگین از جمله پیکان و پژو ۴۰۵، کامیونت ایسوزو و کامیون با هم تصادف کرده‌اند که متاسفانه چهار نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ و یک نفر از سرنشینان پیکان در دم فوت کردند.

در این حادثه  یک نفر از سرنشینان کامیونت ایسوزو درون کابین خودرو محبوس و پای راستش شکسته بود که آتش‌نشانان بی‌درنگ عملیات‌ رهاسازی شخص مصدوم را آغاز کرده و پس بیرون آوردن این فرد از کابین خودرو او را به عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل تحویل دادند.

او گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و شستشوی محل تصادف با تحویل آنجا به عوامل انتظامی و راهور حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.


23282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =