پرچم حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت و در شب میلاد امام هشتم از سوی خادمان حرم آن حضرت به همراه مراسم ویژه نقاره زنی در بلندترین نقطه پایتخت و بر فراز برج میلاد تهران به اهتزاز درمی آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومی برج میلاد تهران، همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی به مدت یک هفته در استان تهران در حال برگزاری است.

این جشن که تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد، در 32 استان کشور و همچنین در10 کشور ازجمله کشورهای نیجریه، افغانستان، پاکستان، اندونزی با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

یکی از ویژه برنامه های جشن زیر سایه خورشید اهتزاز پرچم حرم ثامن‌الحجج(ع) در برج میلاد تهران بوده که قرار است این مراسم 15 شهریور ماه همزمان با شب ولادت آن حضرت با حضور خادمان و مراسم ویژه نقاره زنی انجام شود.

غبارروبی مزار شهدای انقلاب و شهدای گمنام، ادای احترام به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزاده صالح، عیادت از بیماران، حضور در حرم امام خمینی (ره)،بازدید از کانون های اصلاح و تربیت از دیگر برنامه های جشن زیر ساه خورشید در پایتخت است.

جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید تلاش دارد تا ضمن بسط و تعمیق جایگاه سیره و سنت ثامن‌الحجج(ع) با در نظر گرفتن فضای شور و شعور معنوی، بستری را برای ارتقاء معرفت و بهره‌مندی حداکثری مخاطبان از آموزه‌های اهل‌بیت(ع) به ویژه سنت و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور فراهم کند.

لازم به ذکر است که مراسم اهتزاز پرچم حرم امام رضا (ع) 15 شهریور ماه از ساعت 19 در گنبد آسمان برج میلاد برگزار خواهد شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حدیث IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    9 0
    اسلام علیک یا علی ابن مسوی الرضا