شیرین گرامی به همراه دو تن از ورزشکاران مرد در مسابقات بین المللی سه گانه ورزشی کانادا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران شرکت می کند.



به گزارش خبر آنلاین، شیرین گرامی، ورزشکار 25 ساله، سال گذشته برای اولین بار در مسابقات بین المللی سه گانه لندن نمایندگی جمهوری اسلامی را بعهده داشت و امسال دومین باری است که در این مسابقات شرکت می کند.

محمدعلی صبور، رییس فدراسیون سه گانه با اعلام اینکه امسال سه ورزشکار در این مسابقات در کانادا شرکت خواهند کرد گفت که با هماهنگی وزارت ورزش مجوز حضور شیرین گرامی در این مسابقات صادر شده و او می تواند مانند سال گذشته نماینده ایران در این مسابفات باشد.

وی به همکاری خوب فدراسیون بین المللی و کشور میزبان در سال گذشته پرداخت و با اشاره به انعکاس خوب و مصاحبه هایی که خانم گرامی بعد از این مسابقات با رسانه های بین المللی داشت، او را سفیر انقلاب اسلامی خواند و ابراز امیدواری کرد که بار دیگر شیرین گرامی بتواند پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برساند.

وی گفت: سال گذشته خانم گرامی همه شرایط را به خوبی لحاظ کرد و همه چارچوب ها و سیاست های فدراسیون را رعایت کرد و امیدواریم که امسال هم بتواند با همان کیفیت در مسابقات شرکت کند.

صبور در ادامه افزود: سال گذشته کشور میزبان همه شرایط از جمله نصب چادر در کنار ساحل و رعایت یک سری موازین شرعی برای حجاب ورزشکار ایرانی را کاملا در نظر گرفت.

سال گذشته شیرین گرامی توجه رسانه های بین المللی را به خود جلب کرد. وی که خود مربی این ورزش سه گانه است تلاش دارد با شرکت خود چهره دیگری از کشور مادری خود را برای جهانیان به نمایش بگذارد.

سال گذشته، این دختر جوان ورزشکار در کنار ۸۵۰۰ ورزشکار دیگر از ۸۳ کشور جهان در مسابقات جایزه بزرگ که در هایدپارک لندن برگزار شد، با حجاب اسلامی شرکت کرد. او ۱۵۰۰ متر را شنا کرد، ۴۰ کیلومتر را رکاب زد، و در پایان ۱۰ کیلومتر را دوید.

وی سال گذشته پس از شرکت در مسابقات گفت: «می‌خواهم روی دیگر ایران را نشان بدهم. درباره‌ی سرزمین مادری‌ام داستان‌های مثبتی هم وجود دارد.»


صبور خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل خاصی از سوی برگزارکنندگان فدراسیون بین المللی در کانادا ایجاد نشود و شرایط حضور ورزشکار زن ایرانی فراهم شود، شیرین گرامی به نمایندگی از جمهوری اسلامی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که  آیا شرایط خود را به دولت میزبان اعلام کرده اید، اظهار داشت که شرایط حضور ورزشکار زن ایرانی را به دولت میزبان اعلام کرده و امیدوار است که دولت کانادا شرایط حضور این ورزشکار زن ایرانی در مسابقات را فراهم کند.

در این مسابقات سه هزار ورزشکار از 73 کشور جهان شرکت دارند..
این مسابقات که از بیست و ششم اگوست شروع شده قرار است تا اول سپتامبر ادامه داشته باشد. شیرین گرامی قرار بود در مراسم افتتاحیه این ورزش ها شرکت کند که به دلیل تاخیر در صدور ویزا از سوی دولت کانادا موفق به شرکت در این مراسم نشد.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =