مربی استقلال می گوید به دلیل برنامه ریزی فشرده مسابقات لیگ میزان مصدومیت بازیکنان بالا می رود و بازیکنان فوتبال زده می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود فکری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره بازی پایان هفته استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی را مانند دیگر مسابقات مهم می دانیم و به رتبه و جایگاه نفت نگاه نخواهیم کرد. تیمهای دیگر برابر استقلال انگیزه زیادی دارند و با بیشتر از توان همیشگی خود در برابر استقلال ظاهر می شوند. با تمرکز بالا وارد زمین می شویم و می خواهیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم و با کسب پیروزی در این بازی میخواهیم صدر جدول را حفظ کنیم و امیدواریم بتوانیم اختلاف خود با دیگر حریفان را افزایش دهیم تا پایان فصل دچار اما و اگر ها نشویم.
مربی استقلال در خصوص شرایط خط دفاعی تیمش عنوان کرد: هر چه می گذرد هماهنگی بین مدافعین ما بیشتر می شود. خط دفاعی و دیگر خطوط ما در کارهای دفاعی هماهنگ تر می شوند و سعی میکنیم از زمانی که توپ را از دست می دهیم کار دفاعی را در هر نقطه از زمین شروع کنیم. شکر خدا اشتباهات فردی ما کمتر شده است و روز به روز با بالا رفتن هماهنگی به رقبای خود کمتر فضا می دهیم.
فکری درباره ی برنامه ریزی سازمان لیگ و فشردگی بازی ها گفت: به هر حال برنامه ریزی هست که با آن مواجهیم و مجبوریم با این فشردگی کنار بیایم. نمی دانم چرا باید مسابقات فشرده برگزار شود و بعد از آن 40 روز شاهد تعطیلی مسابقات باشیم. متاسفانه این موضوع در هیچ جای دنیا دیده نمی شود. این برنامه ریزی ها باعث مصدومیت، خستگی و فوتبال زدگی بازیکنان می شود و نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه زمانی که لیگ تعطیل است کار سختی است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =