سایت فوتبال ایران نوشت:

هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال مدعی است که اين تيم در کنار نتیجه گیری،فوتبال زیبایی هم ارائه می دهد.این بازیکن اگرچه با اطمینان از حفظ صدر صحبت نمی کند اما قول می دهد که تیم شان این فصل شانس اصلی و مسلم قهرمانی خواهد بود.او در مورد شرايط استقلال و مسائل ديگر به سوالات خبرنگار سايت فوتبال ايران پاسخ مي دهد.
مثل اینکه استقلال به تیمی که کادر فنی اش می خواست تبدیل شده است؟
هنوز مانده است تا به تیمی که آقای قلعه نویی انتظارش را دارند تبدیل شویم.این تیمی که شاهدش هستید تنها نیمی از آن استقلالی است که در آینده قرار است از آن رو نمایی شود.
خیلی ها تیم فعلی تان را یک تیم صرفا نتیجه گرا می دانند.تیمی که به فکر انجام بازی زیبا نیست.نظر تو چیست؟
اصلا این را قبول ندارم.اگر یک تیم نتیجه گرا بودیم سه تا سه تا نمی زدیم و به همان یک گل اکتفا می کردیم.ضمن اینکه قرار نیست که همیشه زیبا بازی کنیم.به هر حال یک بازی هم پیش می آید که بد بازی می کنیم.مهم این است در پایان به نتیجه ای که می خواهیم می رسیم.
بازی با گسترش را چطور دیدی؟
فکر می کنم یک بازی خوب و منطقی انجام دادیم.دقایق ابتدایی بازی خیلی خوب نبودیم اما رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتیم.خصوصا نیمه دوم عالی ظاهر شدیم و می توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم.واقعا نمی دانم که بعضی ها چطور تیم مان یک تیم نتیجه گرا معرفی می کنند.بی انصافی محض است.
با پیروزی در این بازی هم صدر را حفظ کردید و هم اینکه اختلاف تان با دیگر مدعیان را به حداکثر رساندید.فکر می کنی صدرنشینی تا کی تداوم خواهد داشت؟
از حالا نمی توان با اطمینان در خصوص اینکه صدر را حفظ خواهیم کرد صحبت کنیم چون تازه اول راه هستیم.هنوز خیلی به پایان مسابقات باقیمانده است.اما در مورد یک چیز می توانم به هواداران قول بدهم.
چه چیزی؟
اینکه استقلال این فصل شانس اصلی و مسلم قهرمانی خواهد بود.شايد در میانه های راه صدر را از دست بدهيم اما در هفته های پایانی این استقلال است که با اقتدار به صدر تکیه می زند و عنوان قهرمانی را از آن خود می کند.خیلی دوست دارم در اولین سال حضورم در استقلال،همراه این تیم جام را بالای سرم ببرم و مطمئنم که این اتفاق رخ می دهد.چ
عمران زاده و صادقی هم به زودی به ترکیب اضافه می شوند.دغدغه ای از این بابت نداری؟
نه.چرا باید از این بابت دغدغه داشته باشم؟نه من جای آنها را گرفته ام و نه آنها قرار است جای مرا تنگ کنند.هر بازیکنی که آماده باشد بازی می کند و این که چه کسی در زمین باشد و چه کسی نباشد را کادر فنی تشخیص می دهد.در این مدت هم به جای خودم بازی می کردم نه آنها!
قلعه نویی بعد از بازی با گسترش از ساختار دفاعی تیمش و عملکرد مدافعان ابراز رضایت کرد.در اين مورد نظرت چيست؟
از این بابت خیلی خوشحالم.در این مدت خیلی سعی کردم تا همانی باشم که کادر فنی انتظارش را دارد.قبول دارم که در هفته های ابتدایی خیلی خوب نبودم اما حالا به یک مدافع آماده و هماهنگ تبدیل شده ام.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =