استقلال با برد مقابل گسترش فولاد تبریز، رکورد خود در لیگ برتر را افزایش داد و فاصله امتیازی اش با پرسپولیس را در ادوار لیگ بیشتر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان امیر قلعه نویی در دیدار این هفته مقابل گسترش فولاد تبریز موفق به کسب پانزدهمین امتیاز خود در لیگ چهاردهم شدند و این در حالی است که تنها 6 هفته از بازی ها گذشته و استقلال 5 برد و یک شکست در پرونده دارد. با این حال، استقلالی ها در ادوار لیگ برتر در امتیازگیری، فاصله شان با تیم دوم(ادوار لیگ) یعنی سپاهان را افزایش دادند.
آبی پوشان در پایان فصل سیزدهم موفق به کسب مجموع 719 امتیاز از حضور در ادوار لیگ برتر شدند که صدرجدول را از آن خود کردند. سپاهان، مهم ترین تعقیب کننده استقلال نیز در ادوار لیگ برتر 682 امتیاز به دست آورده بود. در این فصل، استقلالی ها 15 امتیاز و سپاهانی ها 11 امتیاز به اندوخته های خود افزودند تا استقلال به 734 امتیاز برسد و سپاهان 693 امتیازی شود. تا قبل از شروع لیگ این فصل، فاصله دو تیم 37 امتیاز بود و حالا این فاصله به 41 امتیاز رسید. آبی ها همچنان به راه خود ادامه می دهند و تا به حال صدرنشین باقی مانده اند. بد نیست بدانید فاصله استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فصل 69 امتیاز بود زیرا در ادوار لیگ، سرخپوشان تنها 650 امتیاز به دست آورده بودند و قبل از بازی پرسپولیس در قم با صبا، این فاصله حالا به 79 امتیاز رسیده است؛ استقلال 734 امتیاز و پرسپولیس 655 امتیاز (تا پیش از بازی عصر امروز).

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =