نشست تخصصی «بررسی اهمیت تصحیح متون طبی با تکیه بر کتاب قانون تالیف ابوعلی سینا» امروز، 8 شهریور ماه در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، نشست "بررسی اهمیت تصحیح متون طبی با تکیه بر کتاب قانون تالیف ابوعلی سینا"، دومین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی کتابخانه و موزه ملی ملک در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در ششمین جشنواره ماه هشتم است. دکتر نجفقلی حبیبی استاد دانشگاه و پژوهشگر در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، گنجینه‌ای کم‌نظیر از نسخه‌های خطی در حوزه طب سنتی به ویژه کتاب منحصر به‌ فرد قانون در طب ابوعلی سینا دانشمند و حکیم بزرگ ایران را نگهداری می‌کند. علاقه‌مندان حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی به ویژه دوستداران نسخه‌های خطی و کتاب‌های چاپ سنگی و سربی می‌توانند در این نشست شرکت کنند.

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد قرار دارد و علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند ساعت 16 امروز به این موسسه مراجعه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =