حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین به روزنامه آرمان گفت:

 

همیشه افرادی هستند که به خاطر منافع حزبی و جناحی خود وقتی نظرات دیگران را با نظرات خود منطبق نمی‌دانند، شروع به بدگویی می‌کنند و حتی به سرمایه‌های نظام نیز رحم نمی‌کنند و به تخریب افرادی می‌پردازند که با خط فکری آنان همراه نیستند. در سال‌های گذشته نمونه‌های زیادی از برخوردهای غیراخلاقی از سوی افرادی که خود را اصولگرا معرفی می‌کنند با برخی شخصیت‌های طراز اول نظام همچون آقای لاریجانی شاهد بودیم و گرچه به خاطر حفظ حریم‌ها، ایشان سعه‌صدر نشان دادند و بنا را بر مدارا با منتقدان گذاشتند اما این برخوردها تا جایی پیش رفت که حوادث قم رخ داد و افرادی که از سوی برخی جریانات خاص پشتیبانی می‌شدند، رفتاری داشتند که صدای اعتراض مراجع تقلید و بزرگان نظام را هم بلند کرد. این رفتارها بهترین دلیل است که این افراد به‌دنبال مصالح عموم نیستند بلکه به دنبال پیگیری مقاصد خاص سیاسی بر اساس مصلحت‌های حزبی و جناحی هستند و در راه رسیدن به این اهداف استفاده از هر وسیله‌ای را برای خود مباح می‌دانند.

 

*

شاید اگر در زمانی که افرادی حرمت حرم را نگه نداشتند و برخورد ناصوابی با رئیس‌مجلس انجام دادند، واکنش به‌موقعی صورت گرفته بود و با این افراد برخورد می‌شد و به‌خصوص چهره افرادی که در آن غائله دستی بر آتش داشتند رو شده بود، امروز اوضاع بهتری بر کشور حاکم بود و افراد این‌گونه علیه رئیس مجلس جوسازی نمی‌کردند. اتفاقاتی که چند روز گذشته در صحن علنی مجلس رخ داد و برخوردی که برخی از وابستگان به همان طیف فکری علیه ریاست مجلس داشتند، رفتاری بود که مقبول مردم نیست و مردم به‌خوبی ریشه و آثار این رفتارها را درک می‌کنند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    مردم انقلابی با هرکسی در راستای دلجویی از فتنه گران حرکت کند برخورد خواهند کرد
  • ناشناس IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    59 7
    اگر جلو اين گروه افراطي پايداري را نگيرند نظام آسيب شديد تري از فتنه 88 خواهد ديد .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    20 1
    بهتر نیست سایت محترم خبر انلاین بخش نظر شما را از زیر همه مطالب پاک کند و فحشهای اقایان را بدون کمترین عکس العملی به خورد مخاطبین بدهد یک ستون چند تا خبر که تعدادی از انها فاقد محل اظهار نظر میباشد این عیب است اگر بعضی ها را خیلی گردن کلفت میدانید خب حرفشان را هم نگذارید
  • سهيل A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    28 0
    البته كه هر كسي بايد فتنه ستيزي كند؛ لكن تعريف فتنه چيست و فتنه گر كيست؟