آنا نوشت:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرح ساماندهی نحوه فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل از ۳ ماه گذشته آغاز شده است و پلیس با متخلفان برخورد جدی می‌کند.

سرهنگ تیمور حسینی، درباره این طرح عنوان کرد: پلیس با تخلفات مانند پارک دوبل، توقف بی‌جا خودروهای نمایشگاه‌های اتومبیل، از طریق جریمه، حمل با جرثقیل و پلمپ نمایشگاه برخورد می‌کند.

وی افرود: طرح ساماندهی نحوه فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل در طول خیابان شهید بهشتی، سعادت آباد، انقلاب و پل چوبی اجرا می‌شود. طرح ساماندهی نحوه فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل به دلیل شکایت مردمی و مزاحمت‌های که برای شهروندان اجرا می‌شود.

ساماندهی سرویس مدارس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین در مورد طرح ساماندهی رانندگان سرویس مدارس گفت: با توجه به جلساتی که با آموزش و پرورش و تاکسیرانی داشته‌ایم پلیس تنها وظیفه نظارت را در این طرح دارد.

وی همچنین عنوان کرد: رانندگان علاوه بر اینکه باید دارای گواهینامه مجاز باشند، برگه تست سلامت نیز از آنان مطالبه خواهد شد و نبود سوءسابقه، موجه و بی‌حاشیه بودن و تاهل از دیگر شرایط اصلی برای رانندگان سرویس‌های مدارس است.

سرهنگ حسینی افزود: خودروی تمامی رانندگان باید یکسری شرایط مانند برگ معاینه فنی، داشتن بیمه بدنه، سرنشین و شخص ثالث، عدم نقض فنی و...داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پلیس با آنها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به بحث نصب برچسب برای سرویس مدارس و آموزش رانندگان اظهار کرد: تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده و تا قبل از آغاز تحصیلی این موارد انجام خواهد شد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدا... A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    30 1
    با سلام و خسته نباشید به تمامی نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی در شهر شیراز تعدادی زیادی از رانندگان متخلف با عبور از چراغ قرمز و توقف روی خط عابر, موجب ایجاد خطر و سلب امنیت از سایر شهروندان می شوند. در بسیاری از چهارراه های شیراز تعداد عبور وسیله نقلیه از خط قرمز , از یک تخلف در دقیقه در هر چهارراه هم فرا تر رفته و تعداد توقف بر روی خط عابر پیاده چندین برابر تخلف فوق است. جریمه متخلفان از طریق مامور یا دوربین کنترل نه تنها موجب کاهش تخلفات و تشویق رانندگان با وجدان می گردد بلکه درآمد بسیار قابل توجهی را نیز برای دولت به دنبال خواهد داشت. به راحتی می توان محاسبه کرد که درآمد ناشی از جریمه این رانندگان متخلف و بدون مراعات, از مبلغ یارانه کل جمعیت کشور بیشتر است.
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    30 9
    آخ جون منبع درآمد جدید برای دولت پیش بسوی اداره دولت بدون نفت
  • پسر خوب IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    10 1
    بسیار ممنون خیابان شادمان تهران هم از این جهت وضع اسفناکی داره. تبدیل شده به پارکینگ نمایشگاهها. اضافه کنید تجمع دلالها و مزاحمتهای رنگارنگ این عده رو برای اهالی شریف این محله خوب تهران.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    2 0
    دستشون درد نکنه۰۰۰۰ اونها میخان پول کلان به جیب بزنند مردم باید اسیر خودخواهی دلالان و نمایشگاه داران بشوند
  • تبریزی A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    2 0
    دقت کردین هیچ مشتری بایت پولی که به نمایشگاهی ها میده رضایت نداره ، برای همینه که پولشون برکت نداره .
  • م.ک IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    باسلام ضمن تشکر از خدمات نیروی انتظامی ازفرماندهی انتظامی وپلیس راه استان قم تقاضادارم ترددتاسیهای درون شهری تفرش که بدون اخذ مجوز ازتفرش به قم وساوه مسافر جابجامی کنندکنترل نمایند