نوید مشجری آنالیزور تیم ملی والیبال، بازیکنان ایران را مرد روزهای سخت می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر او تیم ملی والیبال اول باید به صعود دور دوم مسابقه های جهانی فکر کند و بعد به دور آخر. هرچند برای پا گذاشتن به دور دوم هم کار راحتی ندارد. به گفته مشجری تیم کواچ برای صعود از دور مقدماتی سه پیروزی نیاز دارد: «برای صعود از دور مقدماتی باید فرانسه،بلژیک و پورتوریکو را ببریم. هرچند ورزش قابل پیش بینی نیست.اما اگر هدف رسیدن به جمع 6 تیم اول باشد باید از امریکا و ایتالیا هم امتیاز بگیریم. چرا که امتیازات دور مقدماتی در مرحله دوم محاسبه می شود.تیم های اول و دوم گروه دور مقدماتی شرایط بهتری برای صعود به دور آخر دارند. شرایط برای ایران هم خیلی سخت است اما تیم باید تلاش کند.باید مرحله به مرحله جلو برویم. دور مقدماتی هدف باید صعود باشد. در دور دوم باید هدف بعدی را تعیین کنیم. هر چند در این دور هم دوباره به گروه سخت می خوریم.چرا که به احتمال زیاد با تیم های لهستان،صربستان،آرژانتین و به احتمال زیاد استرالیا و ونزوئلا می خوریم. بازیهای خیلی سختی داریم. کار ایران خیلی سخت است .البته ایرانی ها هم مرد روزهای سخت هستند. »
آنالیزور تیم ملی البته از سختی کار والیبالی ها در لهستان هم می گوید:«تیم ما در مسابقه های قهرمانی جهان سخت ترین گروه را دارد.امریکا و ایتالیا مدعیان اصلی گروه ما هستند.حریفان اصلی ما در گروه فرانسه و بلژیک هستند که باید برای صعود با آنها رقابت کنیم.هرچند هر تورنمنتی را باید با همان تورنمنت مقایسه کرد.اصلا با تورنمنت دیگری قابل مقایسه نیست. قرار نیست چون در لیگ جهانی چهارم شدیم در مسابقات قهرمانی جهان هم تیم بین چهار تیم اول قرار بگیرد. چرا که شکل برگزاری مسابقات فرق دارد با لیگ جهانی . از طرفی قهرمانی جهان بعداز المپیک معتبرترین و سخت ترین مسابقه والیبال محسوب می شود،چرا که تیمها با انتخابی جواز حضور درآن را می گیرند.تا به حال هم در هیچ دوره ای از دور مقدماتی به دور دوم صعود نکرده ایم.حتی زمانی که ولاسکو بود، همیشه می گفت هدف صعود به دور بعد قهرمانی جهان است. با فرمولی که مسابقات دارند باید پله،پله برنامه ریزی کرد.هدف اول باید صعود از گروه باشد و بعد برای موفقیت در دور دوم برنامه ریزی کرد. چرا که صعود از دور دوم خیلی سخت تر می شود،آن هم با صعود سه تیم به دور سوم مسابقات.تیم ما همیشه نشان داده در مسابقات به رغم همه خستگی ها با انگیزه وغیرتی که دارند،توانایی نمایش بازیهای خوب را دارند.»
با اینکه حال و اوضاع تیم با برگشت از امریکا چنگی به دل نمی زد اما به گفته مشجری شرایط بهتر شده است:« تیم نسبت به بازیهای تدارکاتی امریکا بهتر شده و کم کم خستگی هم از بین می رود.از طرفی هرچه به مسابقات هم نزدیک می شویم انگیزه حضور در بازیها کمک می کند تا تیم بهتر شود. برای لیگ جهانی هم چنین شرایط مشابهی را داشتیم.حتی در بازیهای تدارکاتی خیلی خوب نتیجه نگرفتیم اما با شروع لیگ جهانی با اینکه دوبازی اول خوب نبودیم اما رفته رفته تیم بهتر شد و برد برزیل تیم را به روال عادی برگرداند و نتایج حوبی هم گرفت.حالا روند تیم نسبت به دو ،سه هفته بعد از لیگ جهانی خیلی بهتر شده است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    117 3
    آیا روزهای شاد والیبال را باز هم شاهد خواهیم بود؟
    • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      6 0
      شک نکن
  • ساتان IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    34 0
    ما برای همگی شما آرزوی موفقیت میکنیم. دست خدا یارتون
  • محسن IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    8 12
    بهرحال این نتیجه اهمیت زیادی دادن به مسابقه درجه دو مثل لیگ جهانی هستش. که حالا در مسابقات بسیار مهم قهرمانی جهان تیم کم آورده. بهرحال امیدوارم بچه ها موفق باشن هرچند که توقع مردم بدلیل کم اطلاع بودن بالاست.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    9 31
    جای "ولاسکو" خالی... به کمتر از قهرمانی راضی نبودیم....
    • بی نام A1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      25 2
      ما با ولاسکو فقط در آسیا قهرمان شدیم
    • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      2 4
      واقعا جای خالی ولاسکو احساس میشه....کواچ خوبه...اما ولاسکو عالی بود...
  • مهرداد A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    23 1
    ميشه اينقدر ولاسكو ولاسكو نكنيد؟ كواچ مربي خوبيه، بذاريد كارشو انجام بده ، چيزيو از دست نداديم تا حالا ،اگه چهارم نميشد دارش مي زدين
  • sama red IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    16 1
    ایشالله نتیجه میگیرم
  • علیرضا A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    9 0
    سلام، باید اجازه داد آقای کواچ کار کند. نباید مثل عربها تا میبینند تیمشان کم آورده زود مربی عوض کرد. هر مربی حداقل 5 سال زمان میخواهد تا موفق شود. به تیم منچستر یونایتد نگاه کنید. فرگوسن 21 سال مربی آنها بود.