فارس نوشت:

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز، گفت: در ابتدا روز تولد حضرت معصومه را به همه شیعیان تبریک می‌گویم و امیدوارم به یمن این روز عزیز همه مریضان و به خصوص غلامحسین مظلومی که از بزرگان فوتبال و کشور ما است شفا پیدا کند. درباره بازی هم باید بگویم که ما در مسابقه قبل توانستیم با بازی خوب و منطقی 3 امتیاز بگیریم اما در این چند روز به بازیکنان گفته‌ام که آن بازی دیگر به تاریخ پیوست.

وی ادامه داد: ما بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانیم که آنها با فراز و نشیب بازی می‌کنند و مربی خوب و جوانی دارند که اگر بتوانیم از فضای بین آنها استفاده کنیم می‌توانیم برنده باشیم اما گسترش فولاد تیم جوانی است که خطرناک بازی می‌کند و مثل ابر بهاری می‌ماند.

قلعه‌نویی ادامه داد: ‌هر جا تارتار بوده تیم‌هایش خوب و با برنامه بازی کرده‌اند. من مدیران این تیم را می‌شناسم که فوتبال را فقط به خاطر فوتبال می‌خواهند و به دنبال منافع نیستند.

وی افزود: فردا بازی سختی مقابل گسترش فولاد داریم اما اگر بازیکنانم مثل بازی با پیکان با انگیزه باشند می‌توانیم به هدف برسیم.

قلعه‌نویی درباره اظهارات تارتار که گفته بود تفاوت چندانی بین تیم ما و استقلال نیست،‌ گفت: تفاوت‌ها در زمین مشخص می‌شود. اگر بازیکنان ما در زمین تلاش کنند ما کار خودمان را انجام خواهیم داد. این نظر آقای تارتار است و من به آن احترام می‌گذارم شاید او به این دلیل این را مطرح کرده که انگیزه تیمش را بالا ببرد اما مطمئن هستم فردا یک مسابقه زیبا خواهیم داشت چون زمین هم کیفیت خوبی دارد.

قلعه‌نویی با ابراز امیدواری مبنی بر بهبودی شرایط مهدی تاج، گفت: امیدوارم او هر چه سریعتر شرایط خوبش را پیدا کند چون کسی است که سال‌‌ها چه در فوتبال و چه در سازمان لیگ زحمت کشیده و جا دارد از او تشکر کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تفاوت این استقلال و تیم سال 83 را در چه جزئیاتی می‌بینید گفت: یکی از شاخصه‌های آن فوتبال هجومی است. ضمن آنکه در بازی‌های این استقلال هم گل زیاد دیده می‌شود. شاخصه مهم‌تر این تیم این است که تا دقایق پایانی میل به گلزنی و برد دارد.

وی تأکید کرد: این شاخصه‌ها باعث شده که به این شرایط برسیم اما هنوز با آن شرایط ایده‌آل فاصله داریم و هنوز تیم ما بالانس نیست اگر مصدومان ما اضافه شوند میانگین قدی ما بالاتر می رود ضمن آنکه یکسری بازیکن جدید آورده‌ایم که باید هماهنگ شوند. من خوشحالم که این تیم شبیه تیم سال 83 است که مردم از آن انتظار دارند.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا از بدنسازی امیر مهریزی راضی است یا خیر، گفت: جا دارد از دکتر حاج‌قاسم  تشکر کنم ولی مهریزی تحصیلات این کار را دارد ما در گذشته برنامه را خودمان می دادیم و مشورت هم می‌دادیم اما باید ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما از هواداران استقلال توقع داریم که استقبال بیشتری داشته باشند چون آنها سرمایه‌های اصلی این ورزش و یار دوازدهم ما هستند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه به خاطر اینترنتی شدن بلیت‌ها استقبال کمتر می شود، گفت: هیچ اشکالی ندارد. به هر حال در خانواده‌ها یک نفر است که با اینترنت سر و کار داشته باشد در قدیم هم بانک‌های ما شرایط دیگر داشتند ولی وقتی به سمت تکنولوژی رفتند مردم استقبال بیشتری کردند.

وی درباره وضعیت گسترش فولاد افزود: ما این تیم را دست کم نمی‌گیریم چرا که تیم خطرناکی است و هیچ تیم ضعیفی در لیگ وجود ندارد.

قلعه‌نویی درباره مصدومان و محرومان استقلال برای بازی فردا تصریح کرد: صادقی و حنیف را نداریم اما سایر بازیکنان مثل خسرو حیدری در تمرینات حضور دارند و نظر نهایی را امشب برای ارنج می دهیم و اگر دکتر صلاح دانست این بازیکن بازی می‌کند وگرنه از سایر بازیکنان استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته می‌شود نقش کرار جاسم در استقلال زیاد است،‌ گفت: باید بگویم نقش پررنگ را استقلال دارد چرا که ما یک تیم هستیم و کرار هم در این پازل مثل سایر بازیکنان تعیین‌کننده است. کرار را من خودم به ایران آوردم و دوست داشتم به استقلال بیاید و حتی در تراکتورسازی هم پیگیر او بودم. کرار بازیکن بزرگی است و اگر بیشتر دقت کند می‌تواند در اروپا هم بازی کند و من این را به توره گفتم که تو 5 میلیون دلار می‌ارزی که او به حرف من خندید و بعدا به موناکو رفت و فکر می‌کنم اگر کرار بیشتر تلاش کند می‌تواند او هم در اروپا بازی کند.

وی افزود: کرار بازیکن بزرگی است که نیاز به زمان دارد اما بازیکن بزرگ ما تیم استقلال است. شما به نیمکت‌مان نگاه کنید و لذت ببرید چرا که نیمکت شاداب داریم و بازیکن بزرگی مثل پژمان نوری با اینکه کم بازی می‌کند اما حضور پررنگی در فوتبال دارد و این می‌تواند الگوی خوبی برای بازیکنان باشد و به نظرم عامل اصلی نتیجه‌گیری ما همین است.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =