ایسنا نوشت:

اجرای طرح مونوریل در چند نقطه جزیره قشم، بین قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرعامل شرکت AGL از کشور آلمان مورد بررسی قرار گرفت.

احمد حبیبی، قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم، پس از نشست با مدیرعامل شرکت AGL آلمان، هدف از اجرای طرح مونوریل در قشم را کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از آلودگی هوا و خدمات شایسته‌تر به شهروندان و مسافران در این جزیره توریستی برشمرد.

وی گفت: طرح اجرای مونوریل در قشم با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی و با مهندسی و تجهیزات ساخت کشور آلمان در دو فاز اجرا خواهد شد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فاز اول این پروژه بین اسکله شهید ذاکری تا پارک زیتون و در فاز دوم نیز اسکله شهید ذاکری به شهر درگهان قشم متصل خواهد شد.

وی در پایان از بررسی مطالعات اولیه اجرای طرح تله کابین بین جزیره هنگام و قشم و همچنین جزیره هرمز و بندرعباس با شرکت AGL با هدف تسهیل در تردد مسافران و گردشگران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندسان شرکت آلمانی با بررسی‌های انجام شده در نشست با قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم، بار دیگر با هدف برنامه‌ریزی مهندسی و فنی و نقشه برداری از اجرای طرح مونوریل قشم به این منطقه سفر خواهند کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    10 0
    سنگ بزرگ نشان نزدن است نمیخواهد منوریل بزنند اول تکلیف پل خلیج فارس که قراره جزیره قشم را به بند ر عباس وصل کند و بین بندر خمیر و بند پل قرار است زده شود را روشن کنند 10 سال است برای پلی که قرار است در فاصله کمتر از دو کیلومتر زده بشه هیچ کاری نکرده اند الان میخواهند منوریل بزنند خخخ
    • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      2 0
      واقعا خسته کننده هستید. واسه هر چیزی غر می زنید و خودتون هم هیچ کاری برای کشور نمی کنید و از همه طلب کارید.
  • ابتین IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    8 0
    امیدواریم که مثل مونوریل تهران رها نشه
  • حمید A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 0
    آقا چه می کنی .....مونوریل اخه ........مونوریل طرح احمدی نژادیه ........با آینده ی خودت بازی نکن ....
  • ایران بانو IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    لازم نیست دولت کمک میلیاردی برای این کار بکند میتواند این مبلغ را به صورت عوارض از دارندگان خودرو بگیرد وقتی که بخش زیادی از آلودگی هوا مربوط به سوخت خودروهاست چرا نباید تدابیری اتخاذ شود که داشتن خودرو سواری ضررش بیش از منفعتش باشد. در عوض تمامی تدابیر در جهت تولید و خرید خودرو بیشتر است؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا را شکر که به چینی ها واگذار نشد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    مونو ریل فقط برای جذب توریسته نه کاهش آلودگی برای اینکه خرجش بسیار زیاده
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    این آقای شعبانی فر اگه از این کارها بلد بود بکنه که از استانداری حذفش نمیکردند طرف سه ماهه سرپرست منطقه آزاد قشمه، اونوقت آقای ترکان هنوز جسارت نمیکنه به عنوان مدیرعامل معارفه اش کنه