۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

خطر همیشه در کمین بوده و هست اما خطر این تندروهای از همه چیز بی خبر خطری بمراتب خطرناک تر از هر تهدیدی است که تا نزدیک مرزهای بین المللی ما نیز آمده و آنچه در نزدیکی ما بوقوع می پیوندد یک فاجعه ی انسانی است که توسط حیوان صفتان در حال رقم خوردن است بی شک باید عاملی باشد برای بروز یک انسجام ملی در مقابله با جنایاتی که در تاریخ بشر مدرن بی سابقه بوده و هست

شاید تجهیزات موقعیت یاب آمریکا هنگ کرده ، چرا که بعد از قتل عام اتمی ژاپن فقط در منطقه ی خاورمیانه اقدام به ایجاد سرطان های مختلف کرده و بعد از همه گیر شدن کشتارهای این غدد مختلف سرطانی ، به یکباره تصمیم به مبارزه با آنچه خودش ایجاد کرده می کند و جالب تر اینست که اتفاقا همین مبارزه ی بعدی هم برای مسلمانان منطقه خالی از کشتار های مضاعف نبوده و صد البته دهشتناک تر اینست که مجددا همان غدد سرطانی به اسم دیگر شروع به کشتار می کنند .
غیر از اسرائیل که متحد شماره ی یک آمریکا و برخی سرویسهای امنیتی سران و شیوخ عرب می باشد ، و به عقیده ی نگارنده اصل سرطان اوست ، طالبان - القاعده - سپاه صحابه - صدام و... این آخری داعش ، مادر و پدری آمریکایی داشته و بعد که خود آنان موجب تهدید منافع آمریکا و غرب می شوند ، ارتش مثلا نجات بخش پا به میدان مبارزه گذاشته و البته با هماهنگی سران غدد سرطانی اقدام به حملات نظامی کرده و در این بین نیز انواع و اقسام جنایات را بر ضد مسلمانان منطقه رقم می زنند و چون با شعار مبارزه با ترور و خشونت آغاز گر همین باصطلاح جنگ هستند تمامی نهاد های حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه را نیز با خود همراه دارند !
به راستی پاسخگوی کشتار های صبرا و شتیلا کیست ؟ جنایتکاران بی رحم سربرنیتسا و سارایوو در قلب اروپا را کدام قانون مجازات میکند ؟ این همه کشتار مردم بی دفاع سوریه و عراق توسط جبهه ی النصره و خلافت خود خوانده ی داعش برای کدامین گناه است ؟ آنچه در انتظار مردم "آمرلی" نشسته جز شبح مرگ چیز دیگری است؟انواع حملات انتحاری در افغانستان و عراق و پاکستان با کدامین اصول اخلاقی و اعتقادی همخوانی دارد ؟ انواع فتاوی مفتیان وهابی که اتفاقا از عوامل تشکیل همین غدد سرطانی هستند چه پایه ی عقلی و اخلاقی دارد ؟تکلیف ایران و منافع تضییع شده ی مردمش به عنوان یکی از مهمترین قربانیان این غدد سرطانی چیست؟
درحالی که قدرت های در سایه در حال برنامه ریزی و هدایت نقشه های شوم خود هستند ، برخی عناصر داخلی چرا باید خطر اصلی را متوجه داخل ایران کنند ؟ چرا ساختاری منسجم برای اتحاد ملی و همسو کردن تمامی امکانات برای مبارزه با دشمنان اصلی تعریف نشده ؟ آیا نخبگان جامعه باید همچنان نقشی انفعالی داشته باشند ؟ مسئولین محترم چرا نگران این فجایع نیستند وآیا منتظرند تا بلای تا بیخ گوش آمده ، وارد کشور شود و بعدا فکر چاره بیفتند ؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    11 6
    خيلي يكطرفه و صداسيمايي بود