ایسنا نوشت:

امام جمعه سبزوار گفت: امروزه دزدها در امنیت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:مسوولان نسبت به این مسائل توجه کنند و برخوردهای لازم را داشته باشند.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه معضل مصرف مواد مخدر و تردد اراذل و اوباش در شهرستان گسترش یافته است گفت: انتظار مردم از مدیران اجرایی به خصوص دستگاه قضا و نیروی انتظامی، برخورد قاطع با این افراد است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار گفت: ماهواره جرم زاست و باعث از بین رفتن بنیان خانواده‌ها می‌شود.

این مسئول با انتقاد از اداره میراث فرهنگی سبزوار در خصوص برپایی قلیان سرا در مناره خسروجرد شهر گفت: این مکان در گذشته مسجد بوده که مردم در آن نماز می‌خواندند و باید از این وضعیت خارج شود.

خطیب جمعه سبزوار با تاکید بر خورد با اراذل و اوباش و کسانی که سلاح سرد حمل می‌کنند، ادامه داد: این افراد محارب در راه خدا هستند و باید با قاطعیت به دست قانون سپرده و مجازات محارب بر روی آنها اجرا شود تا درس عبرتی برای دیگران شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ساخت تفرجگاه و ایجاد فضای نشاط برای مردم بسیار کار پسندیده ای است گفت: متاسفانه امروز به جای حضور افراد سالم و خانواده‌ها در این مکان‌های فرهنگی شاهد حضور اراذل و اوباش هستیم که انتظار مردم، برخورد با آنان است.

فرماندار سبزوار نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان دارای پشتوانه‌های مهم تاریخی و فرهنگی است ادامه داد: با وجود مزیت‌های مهم گردشگری و تاریخی در سبزوار و قدمت هفت هزار ساله این شهر بهره‌برداری خوبی از این فرصت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در گذشته صورت نگرفته و انتظار ما از مدیران اجرایی و حوزه‌های مرتبط تهیه یک نقشه راه و بهره‌برداری از این پتانسیل‌هاست.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک سبزواری IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    15 0
    عزیزم شما تا حالا چه مکان تفریحی برای جوونای سبزوار درست کردید یک شهربازی نداره این شهر یک دونه سینمای درب و داغون داره که بوی نم میده میری توش
  • بي نام ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    10 0
    دارن ماهواره هارو جمع ميكنن درست ميشه