با کسر یک ماهه از محرومیت هافبک پرسپولیس توسط کمیته استیناف، این بازیکن قبل از اتمام نیم فصل به بازی های این تیم می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیام صادقیان که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیتی سه ماهه مواجه شده بود، روز گذشته مورد لطف کمیته استیناف قرار گرفت و یک ماه از محرومیتش کاسته شد. این بازیکن دقیقا در روز 18 مرداد ماه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم محرومیتش را دریافت کرد و حالا تا 18 مهرماه باید برای بازگشت به میدان صبر کند. صادقیان در این مدت به گفته کادرفنی، تمریناتش را به صورت منظم دنبال می کرد و سعی داشت روحیه اش را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد. البته با وجود کسر یک ماهه از محرومیت این بازیکن، پیام باز هم نمی تواند در دربی بزرگ لیگ یعنی تقابل پرسپولیس و سپاهان به میدان برود. طبق برنامه سازمان لیگ، پرسپولیس در هفته یازدهم و در روز 10 مهرماه به دیدار سپاهان در اصفهان خواهد رفت. با این حساب، اولین دیداری که می تواند پیام را به ترکیب اصلی سرخپوشان برگرداند، بازی روز 29 مهرماه با سایپا از هفته دوازدهم است.
به بیان ساده تر از آنجا که پیام صادقیان هفته دوم محروم شد و هفته دوازدهم برمی گردد، 10 هفته را از دست داده و این یعنی یک سوم لیگ. بابت این محرومیت که به لطف کمیته استیناف، یک ماه از آن هم کسر شده، پیام از سوی باشگاه پرسپولیس فقط با کاهش 15 درصدی قراردادش مواجه شد!

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =