توضیحات بازیگر مجموعه‌های مهران مدیری برای نویسندگی: پررویی کردم!

یک بازیگر تلویزیونی که دستی هم برداستان نویسی دارد می گوید: نوشتن داستان نه فقط سخت‌تر از نمایشنامه‌نویسی بلکه سخت‌ترین کار دنیاست.

چهارمین شب از چهارمین دوره شب‌های داستان با حضور چهار نویسنده جوان عصر سه‌شنبه چهارم شهریور در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این برنامه فلامک جنیدی، بازیگر و صاحب مجموعه داستان «جایی به نام تاماساکو» پیش از داستان‌خوانی در پاسخ به سوال مجری برنامه گفت: پررویی کردم برای نویسندگی. حقیقتش این است که نویسندگی را بیشتر از بازیگری دوست دارم و سعی می‌کنم آن را ادامه دهم.

او همچنین گفت: اگرچه گرایش تحصیلی‌ام نمایشنامه‌نویسی بوده، ولی همیشه داستان‌نویسی را بیشتر دوست داشتم. البته نوشتن داستان نه فقط سخت‌تر از نمایشنامه‌نویسی بلکه سخت‌ترین کار دنیاست.

جنیدی درباره داستانی که قرار بود بخواند توضیح داد: رمانی تازه دارم که هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده‌ام. قسمتی از فصل دومش را می‌خوانم که هم قصه‌ام لو نرود، هم اینکه کمی مجزاتر است و شروع یک حادثه در رمان.

ششمین شب از چهارمین دوره شب‌های داستان برج میلاد، فرداشب و با داستان‌خوانی آیت دولتشاه، رضا علیزاده، سیامک گلشیری و فریبا وفی برگزار می‌شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =