رئیس مجلس گفت:بار دیگر پیروزی خون بر شمشیر در جهان اسلام طنین‌انداز شد؛ روزی که ملت مظلوم و شجاع فلسطین نشان دادند با اتکا به خداوند و مقاومت بر قدرت نظامی پوشالی رژیم صهیونیستی پیروز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق پیش از دستور در سخنانی با اشاره به تحولات  پیروزی مقاومت در غزه، گفت: امروز روز بزرگی است. امروز روزی است که بار دیگر ندای حق طلبانه خون بر شمشیر پیروز است، بر جهان اسلام طنین‌انداز شد.

وی افزود: امروز روزی است که ملت مظلوم و شجاع فلسطین نشان دادند که با اتکا به خداوند و مقاومت بر قدرت نظامی پوشالی رژیم صهیونیستی، پیروز می‌شوند.

رئیس مجلس با بیان اینکه پس از 2 ماه جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه آمریکا و غرب و سکوت کشورهای عربی، روز گذشته مقاومت ملت فلسطین ماجراجویان صهیونیست را به ذلت واداشت تأکید کرد: این پیروزی بزرگ را به ملت عزیز فلسطین و همه گروه‌های مقاومت، بخصوص جهاد و حماس صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم.

لاریجانی در ادامه اظهار داشت: شما ملت فلسطین نگین صلابت و استواری مجاهدت هستید. شما با شجاعت وصف‌ناپذیر از میان لاله‌های شجاعت، درخت سرو استواری را غرس کردید. این قدرت به فضل الهی، قدرت نابودی غده سرطانی صهیونیست‌ها را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بنده معتقدم که گرچه در این مبارزه مجاهدانه، فلسطین مظلوم بیش از 2 هزار شهید که 700 تن آنها کودک بودند و 11 هزار مجروح تقدیم انقلاب فلسطین کرد و رژیم صهیونیستی با درنده‌خویی بسیاری از منازل مردم را تخریب کرد، اما با استواری و مقاومت خود، شکستی تاریخی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد که تاوان آن را در درون و بیرون سرزمین‌های اشغالی پرداخت خواهد کرد.

رئیس مجلس با تأکید بر اینکه امروز ملت ایران سربلند است که در سخت‌ترین شرایط مظلومیت و غربت ملت عزیز فلسطین با همه امکانات پشتیبان آنان بوده است، گفت:‌ ملت ایران مفتخر است که بار دیگر یاری نمود تا فتح‌الفتوح مجاهدت نصیب ملت مظلوم فلسطین گردد.

لاریجانی در همین زمینه افزود: مجلس شورای اسلامی این پیروزی بزرگ را به رهبر عزیز انقلاب و ملت سربلند فلسطین و همه نیروهای مقاومت و ملت انقلابی ایران تبریک می‌گوید. امیدواریم به زودی با بازگشایی معابر غزه، امکان مداوای مجروحان و بازسازی غزه فراهم گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و هفته کرامت گفت: بنده این هفته را که با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده و به میلاد امام رضا (ع) ختم می‌شود را به ملت عزیز و نمایندگان محترم و حوزه‌های علمیه و مراجع عظام تقلید و مردم شریف قم تبریک می‌گویم.

پس از پایان نطق پیش از دستور رئیس مجلس، نمایندگان شعار «مرگ بر اسرائیل» سر داده و انزجار خود از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

/212 23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372205

برچسب‌ها