عجیب ترین اتفاق ممکن برای سرخپوشان/ پرسپولیس در جریان بازی گل نمی زند!

سرخپوشان تا به حال نتوانسته اند در جریان بازی، دروازه حریفان خود را باز کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس تا اینجای کار که 5 بازی از لیگ گذشته و 450 دقیقه از فصل چهاردهم را پشت سر گذاشته ایم تنها 4 گل به ثمر رسانده که یک آمار جالبی به نظر نمی رسد. پرسپولیسی ها همچنین تا کنون نتوانسته اند در جریان بازی گل بزنند. این 4 گلی که سرخپوشان به ثمر رسانده اند، همگی از شروع مجددها به دست آمده است. در هفته اول، پیام صادقیان بود که از روی یک ضربه ایستگاهی، دروازه نفت تهران را در ورزشگاه آزادی گشود. در بازی دوم، فولادی ها حتی اجازه ندادند پرسپولیس به راحتی وارد محوطه جریمه شان شود چه برسد به اینکه تیم پایتخت نشین بتواند گلی وارد دروازه فولاد کند. در آن دیدار سخت و سنگین، تیم اهوازی در خانه اش موفق شد با حساب 2 بر صفر از سد پرسپولیس بگذرد.

در هفته سوم، پرسپولیس با کمک شانس توانست ذوب آهن را از پیش رو بردارد. بازیکنان ذوب آهن به قدری امتیاز از دست دادند که خیال پرسپولیس از گل نزدن های این تیم راحت شود. سرخپوشان فقط یک موقعیت نصفه و نیمه داشتند که همان توپ را توسط مهدی طارمی از خط دروازه ذوب آهن عبور دادند. حسین ماهینی ضربه کاشته ای نزدیک به دروازه را از فاصله حدود 40 متری روی دروازه ذوب آهن ریخت تا علیرضا نورمحمدی به پرواز درآید و با ضربه سر خود به شکل پاس، توپ را در بهترین موقعیت ممکن به طارمی ، مهاجم جوان و بوشهری پرسپولیس برساند. طارمی نیز راحت ترین کار ممکن را از انجام داد و با یک بغل پای ساده ، کار را تمام کرد. بازی چهارم هم با شکست سرخ ها همراه بود. علی دایی و شاگردانش در بندرانزلی نتوانستند نتیجه ای بهتر از باخت 2 بر یک کسب کنند اما تک گل سرخپوشان در آن بازی نیز توسط رضا نوروزی به تور دروازه ملوان چسبید.

ماجرای گل نوروزی نیز جالب بود؛ ارسال حسین ماهینی از سمت راست به دست مدافع ملوان برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه توسط رضا نوروزی به گل بدل شد. در نهایت پرسپولیسی ها در بازی روز گذشته مقابل پدیده مشهد یک گل دیگر زدند که این گل نیز از ضربه پنالتی به دست آمد. با این حساب پرسپولیس هنوز نتوانسته در جریان بازی، دروازه حریفانش را باز کند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =