۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳

فارس نوشت:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را آماده کردند که به موجب آن یک هیأت مرکزی متشکل از نهادها و سازمان‌های مرتبط با خودروسازی برای تعیین قیمت خودروی داخلی تشکیل می‌شود.

عزت‌الله یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین طرحی برای تعیین مکانیزم قیمت خودرو خبر داد.

او با اشاره به گلایه‌های رئیس‌ جمهور، نمایندگان و مردم از قیمت‌های اعلام شده از سوی شورای رقابت گفت: پس از طرح گلایه‌ها جمعی از نمایندگان طی طرحی مکانیزم جدیدی را برای تعیین قیمت خودرو مشخص کردند.

نماینده آمل با بیان اینکه در این طرح مکانیزم لازم برای تعیین قیمت خودرو مشخص شده است گفت: در این طرح به دنبال آن هستیم که یک هیأت مرکزی برای تعیین قیمت خودرو تشکیل شود تا این هیأت پیرامون قیمت خودرو اعلام نظر کند.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه طرح مذکور «ساماندهی نحوه قیمت‌گذاری خودروی داخلی» نام دارد، گفت: این طرح دارای یک ماده‌ واحده است که بر اساس آن برای قیمت‌گذاری عادلانه خودرو هیأت مرکزی با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط تشکیل می‌شود.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    37 0
    حواست باشه تو راه چپ نکنی
  • حمید A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    18 1
    همه سر کاریم . امروز رفتم دعوتنامه را تحویل گرفتم قیمت برای کارخانه 197200000برای من مصرف کننده 190910000بیچار مردم .تکلیف مشخص نیست مردم موعد تحویل خودروشان می رسد وهیچ اتفاقی نمی افتد .خودروسازا بدنبال وقت کشی برای فروش محصولاتشان بودند که به این امررسیدند. با این فروش چند ماه حداقل بارمالی آنها تا چندسال رفع می شود .وحساب مدیرانشان حسابی پر ودرانتها بدبخت مصرف کننده ..وقتی درکشور ما نظارت اصولی نباشد همین می شود که مردم باید تاوان پس دهند.بیچاره مردم .بدبخت مردم .خوشبخت خودروساز .ودرانتها دولت مکدر آخ بمیرم برای این دولت لبنیات 15 درصدمجوزگرانی در قیمت درج شده 30 درصد معلوم نیست چه کسی بایدنظارت کند .حکایت حکایت پیداکردن پرتغال فروش است .این هم ازوضعیت میوه که خیلی ازمردم درآرزوی خریدشن
    • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
      15 0
      جناب حمید خان. خوب نخرید. همین خریدها جیبشون رو پر پول میکنه
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    21 1
    ریسش خودروسازان ومعاونش هم شورای رقابت همون اش و همون کاسه......حالا میبیند
  • mohammad mohammad A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    12 1
    هر اتفاقی بیفته ماشین قیمتش حداقل باید 3برابر کم شه پراید قیمتش 5 میلیون بیشتر نیس مردم تازه دارن میفهمن تواین مملکت چه خبره دیگه تمومه کلاش بازی خبر چاپ کن که بفهمیم مردی ولی میدونم نمیچاپی حالا ببین
  • یادمرحوم رده بالا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    9 1
    توبه کردم که دگر گران نفروشم بجز امشب و فردا شب و شبهای دگر....هیچ کس زورش به رانت خودرو نمیرسه هیات مرکزی شما هم برو یه مچ بنداز فقط هوای دستتو داشته باش
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    0 5
    آیا نمایندگان مجلس بهای ورق فولادی ، محصولات پتروشیمی ، شیشه ، لاستیک ، پارچه ، نرخ ارز آزاد و ......را تعیین می کنند؟ وقتی اینها همه ازاد است و طبق قیمت جهانی است خودرو هم ازاد باشد. گران باشد ما نمی خریم....وقت و پول مردم را برای مواردی مانند مسکن و ارزاق عمومی بگذارید.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    1 0
    ای بابا . این مسخره بازیهاروبذاریدکنارخواهشا . شورای رقابت چه گلی به سرمردم میزنه که حالاشورای قیمت گذاری وهیات مرکزی وغیره بیادبزنه.دست برداریدبابا