۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰
سکوت عجیب افراطیون

سوال اینجاست که چرا خبری از راه اندازی توپخانه ی رسانه ای و اقدامات پی در پی حقوقی برای پیگیری تجاوز نافرجام رژیم صهیونیستی از سوی مقامات و دست اندر کاران به راه نیفتاده است ؟

چنین اقدامی در هیاهوی خبری و رسانه ای جنگ غزه و جنایت های بی بدیل اسرائیل و داعش در فلسطین و عراق و سوریه قطعا حاوی پیام های روشنی برای ایران است . در کنار اقدامات شایسته ای که در طول یکسال گذشته تا کنون در عرصه ی بین المللی با تمامی کارشکنی هایی که توسط برخی تندرو های در حال انجام بوده و انشاالله منتظر به ثمر نشستن است ، جا دارد تا دستگاه دیپلماسی و نهاد های درگیر با این حوزه ی کاری ، نسبت به پر رنگ نمودن این تجاوز و پیگیری های حقوقی آن در مراجع بین المللی اقدامی شایسته انجام دهند .
اینکه اسرائیل و یهودیان افراطی دشمن شماره ی یک ایران و اعتقادات عمیق اسلامی شیعی ایرانیان هستند حقیقتی انکار ناپذیر است ، اما اینکه چرا تندرو های سیاسی داخلی هنوز واکنش خاصی در این مورد نشان نداده اند نیز جای سوالی دیگر برایمان گذاشته است .ما نیز قدردانی خود را از بزرگ مردانی که با تمامی محدودیت های علمی و نظامی موفق به شکار چنین نماینده ی تکنولوژیک اسرائیل شده اند ، اعلام می داریم .هوشیاری نیروهایی که در صورت عدم موفقیت ، عملا ابزار پیروزی را در اختیار دشمن قرار می دادند ، و این موفقیت حاصل تقسیم دقیق وظایف محوله ، شناسایی و آموزش نقاط ضعف و قوت سیستم های پدافندی ، مداومت و پایبندی کامل سربازانی است که در تمامی عرصه های موجود برای کشورشان و مبارزه ی همه جانبه با دشمنشان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند .
شکار این پرنده شاید به مراتب دردناک تر از اسارت پهباد آمریکایی که قبلا توسط سپاه انجام شده بود باشد ، چرا که عملا شاخ غول پوشالی ارتش شکست ناپذیر اینبار بدون خونریزی شکسته شده است . ارتشی که نه در منطقه که در دنیا به شکست ناپذیری خود می بالید ، بعد از شکست های مفتضحانه ی جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان و ناکامی های جنگ های غزه ، عملا دیگر شاهد هیچ پیروزی نیست و سربازانش تنها در سایه ی جنایات جنگی و کودک کشی ، و حمایت های رسانه ای گمان می کند که پیروز می شوند !
به صدا و سیما نیز پیشنهاد می کنیم چنانچه مقتضایات امنیتی و نظامی محدودیتی برایش ایجاد نمی کند ، این موفقیت و عاملانش را برای تقویت روحی و باور پذیر تر کردن آنچه " ما می توانیم " است ، بیشتر و بیشتر معرفی نماید .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    5 0
    حاجی ایول
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    3 0
    چون سرشون جایه دیگه گرمه
  • مجید مسلم آذراستقلالی 4444 IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    2 6
    من که اصلا نفهمیدم چی گفتی و منظورت کی بود .
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    9 6
    اقا چرا هیچ کس به این نکته اشاره نمی کند که یک پهبادی که رادراگریز هم نیست توانسته تا قلب ایران پیش اید.
  • علی A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    9 2
    مرگ بر اسرائیل
  • حمید دهشوری A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    2 0
    تعبیر ما از افراطیون همین به اصطلاح ورشکسته های سیاسی که از اصطلاحاتی همچون اصول گرا البته تأکید میکنم فقط اصطلاح نه محتوا فتنه و... نان می خورند. و دیگران را اجنبی می پندارند