کمیسیون فرهنگی عقب نشینی کرد/ کاندیداهای مجلس برای هیات نظارت بر مطبوعات افزایش یافت

بعد از جنجال درباره نامزدهای مجلس برای عضویت در هیات نظارت ،کمیسیون فرهنگی علاوه بر دو کاندیدای قبلی، برخی دیگر از نمایندگان را برای عضویت دراین هیات به صحن علنی معرفی می کند.

به گزارش خبرآنلاین، علاوه بر حجت الاسلام نبویان و رسایی به عنوان چهره های مشهور جبهه پایداری معرفی حسن کامران نماینده اصفهان هم به صحن مجلس نهایی است.
اختلاف درباره نامزد های مجلس برای هیات نظارت بر مطبوعات بعد از آن رخ داد که نام مطهری با این استدلال که رای لازم را در کمیسیون نیاورده است از لیست کمیسیون فرهنگی حذف شد. این تصمیم با با اعتراض جمعی از نمایندگان روبرو شد.
در فاصله تعطیلات مجلس نمایندگان حامی جبهه پایداری این اقدام رئیس مجلس را منتسب به
نسبت فامیلی لاریجانی با مطهری خواندند. در نهایت علی مطهری از کاندیداتوری در هیئت نظارت بر مطبوعات انصراف دهد. با این وجود اما انتظار مجلسی ها آن بود که کمیسیون فرهنگی افراد دیگری را نیز به عنوان کاندیدا معرفی کند تا دست آنها برای انتخاب ناظر باز باشد، خواسته ای که از سوی کمیسیون فرهنگی اجابت نشد تا در نهایت به رای گیری استمزاجی مجلس در روز یکشنبه این ماجرا خاتمه یافت.
در حالی که پیش از این حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفته بود که احتمالا نظر کمیسیون تغییر نمی کند، اماآن طور که او به تسنیم گفته است براساس تصمیم این کمیسیون، کیایی‌نژاد، شجاعی‌کیاسری، پژمان‌فر، بیژن نوباوه و جعفرزاده ایمن‌آبادی به عنوان کاندیداهای این کمیسیون برای عضویت در هیئت نظارت بر صداوسیما به هیئت رئیسه و صحن علنی مجلس معرفی شده‌اند.
افراد معرفی شده از دو طیف فراکسیون اقلیت و اکثریت مجلس است و احتمالا در نشست فردای مجلس تکلیف نامزد مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص می شود.

/212 27

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    33 4
    کامران اگه بدتر از اون دو نفر قبلی نباشه، بهتر هم نیست.
  • ملت ایران A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    4 2
    پایداری دیگه نایی برای پایداری در مجلس بعدی نخواهد داشت...البته پایداری این گروه بر خودسری و بی منطقی و گمراه ماندن است.
  • بهارا IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 4
    در جواب ملت ایران باید عرض کنم که مگه شما سرکرده فتنه گرها میر حسین موسوی هستی که نتایج انتخابات رو از الان پیش بینی میکنی؟ تا سال آینذه کی مرده کی زنده؟خبر اگر بی طرفی لطفا نظرمو بزار