ایسنا نوشت:

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر یک برج مسکونی در غرب نوار غزه را هدف قرار دادند که موجب ویرانی کامل آن و به شهادت رسیدن چند تن از فلسطینی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، اشرف قدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حمله هوایی جنگنده‌ها به خیابان النفق در مرکز نوار غزه دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند که به این ترتیب تعداد شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 2133 تن و تعداد زخمی شدگان به 11 هزار و 100 زخمی رسید.

همچنین در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مجتمعی در نوار غزه 20 فلسطینی زخمی شدند.

شاهدان عینی در فلسطین اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست کم پنج موشک را به مجتمع مذکور که شامل یک برج مسکونی 11 طبقه و یک مجتمع تجاری شامل ده‌ها فروشگاه بود، شلیک کردند که موجب ویرانی کامل این دو ساختمان شد.

همچنین سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش حماس رژیم صهیونیستی را مسئول هدف قرار دادن برج‌های مسکونی در نوار غزه دانست و گفت: ادامه این سیاست جنایتی علیه بشریت محسوب می‌شود.

ظرف سه روز گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برج‌های مسکونی و مراکز تجاری در رفح را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، گروه‌های مقاومت فلسطین موشک‌هایی را به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که روز دوشنبه بیش از 100 موشک و خمپاره از سوی نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک شده است.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز شهر اسدود را با موشک‌های گراد و همچنین پایگاه نظامی زیکیم را با خمپاره هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز پایگاه هوایی حتسور و پایگاه نظامی زیکیم و شهرک نیتفوت را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برج پاشا در مرکز نوار غزه را با چهار موشک ویران کردند. همچنین مدرسه علی ابن ابیطالب در زیتون نیز دو بار مورد حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =