وزیر ورزش بعد از ظهر دوشنبه گفته بود اگر در فدراسیون فوتبال اشتباهی شود آنها کفاشیان را برکنار می کنند.

به گزار ش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان امشب مهمان تلفنی برنامه نود بود تا درباره آخرین وضعیت کارلوس کروش و حرف هایی که وزیر ورزش در بعد از ظهر دوشنبه زده بود حرف بزند.او در ابتدا گفت:«ما در نهایت با کروش حرف زدیم و قرار شده تا یک قرارداد چهارساله را امضا کنیم.قراردادی که چند مرحله دارد.یکی تا جام ملت های آسیا،یک مرحله از جام ملت ها تا صعود به جام جهانی و یک مرحله هم پس از صعود به جام جهانی.ما صحبت کرده ایم و بر سر مسائل مالی و خیلی چیزهای دیگر به تفاهم رسیده ایم.اختلاف ما تنها در راستای مسائل نوشتاری بود که بحث فسخ قرارداد هم در آن گنجانده شده است.اتفاقا نیم ساعت پیش این متن به مرحله نهایی رسید و آن را به یک کارشناس حقوقی در خارج از فدراسیون هم داده ایم تا پس از بررسی آن نظر خودش را درباره این متن اعلام کند.ما می خواهیم شرایط فسخ طوری باشد که به نفع دو طرف باشد.»

در همین لحظه فردوسی پور پرسید که شما قبلا هر زمانی که قرارداد کروش را فسخ می کردید باید به او خسارت می دادید.حالا اگر خدای ناکرده در جام ملت ها نتیجه نگیریم شرایط چطور است و تا چه زمانی باید به او حقوق بدهید که کفاشیان گفت:«اگر این اتفاق بیفتد مبلغ کمتری به او می دهیم.»

عادل از او درباره مصاحبه گودرزی وزیر ورزش و جوانان سوال کرد.او گفته بود که اگر در فدراسیون فوتبال اشتباهی شود آنها کفاشیان را برکنار می کنند.کفاشیان در این مورد هم گفت:«گودرزی یکی از اعضای مجمع فدراسیون است.ایشان درست گفته اند.مجمع ما هر زمانی که بخواهد می تواند تشکیل جلسه بدهد و رییس را استیضاح کند.این کار دخالت در امور فدراسیون به حساب نمی آید.»

فردوسی پور دوباره پرسید شما کماکان نمی خواهید تغییری در بین زیردستان خود بدهید که رییس فدراسیون فوتبال این واکنش را نشان داد:«در اساسنامه ما آمده است که عزل و نصب هر یک از اعضای هیات رییسه فدراسیون باید در مجمع باشد.»در همین لحظه مجری برنامه نود گفت:«اما الان آقای نصیر زاده یک قانون رو می کند که می شود این کار را انجام داد.»حرفی که باعث شد تا کفاشیان این واکنش را داشته باشد:«نه این طور نیست.طبق ماده 33 فدراسیون تمامی اعضای هیات رییسه باید توسط مجمع انتخاب با برکنار شوند.»

این را باید شما درخواست بدهید؟این سوال را فردوسی پور پرسید.«باید در مجمع پیشنهاد شود اما سایر کمیته ها را خودمان می توانیم تغییر بدهیم.در هر صورت وزارتخانه به عنوان متولی ورزش حق دارد و می تواند نظر بدهد.آنها دلسوز ورزش هستند و البته نگرانند.ما باید کارها را با آنها هماهنگ کنیم.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    51 16
    متاسفانه مردم ما جو گیر هستند . با یه قوره سردی و با یک مویز گرمیشون می کنه . مردم کماکان فوتبال را با اعیار دهه های 60 ، 70 و 80 مقایسه می کنند و نمی خواهند بپذیرند که فوتبال ایران توانایی تولید همان بازیکنان نیم بندی که می توانستند وجهه فوتبال ما را در آسیا حفظ کنند ندارد و نمیتوان مانند گذشته از آن توقع .به نظر مهمترین دلیل چنین پیش آمدی تزریق بی حساب پول دولتی ، باز گذاشتن دست از ما بهتران در سیاست کلان این ورزش و انتصاب افراد نالایق بر ارکان مختلف این رشته ورزشی است . به نظر من وزارت ورزش باید قاطعانه با فوتبال برخورد کند ولو به قیمت تعلیق فدراسیون ، زیرا ادامه روند جاری در فوتبال مفاسد بیشتر را به دنبال خواهد داشت .
  • فرهاد A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    10 13
    من الان تو نظرسنجی امشب سایت برنامه نود شرکت کردم و گزینه خیر رو زدم و همون اولین بار گفت که شما قبلا تو نظرسنجی شرکت کرده اید و نظرم ثبت نشد در حالی که من اولین بارم بود که شرکت میکردم . لطفا پیگیری کنید که چرا گزینه ی خیر رو مسدود کردن
    • رامتین IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
      5 13
      خوب معلومه فرهاد جان چون عادل طرفدار پر و پا قرص موندن کروش و واسه موندنش دست به هر کاری میزنه
  • بی نام US ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    10 0
    خیلیم خوب شاید این یک خیری بشه و مقدمات تعویض مدیریت کنونی ورزش فراهم بشه و ماهم به مشکلات دانش و برخورداهیمون بیشتر آگاه بشیم، بما که نمیرسه ایشالله نواده های ما کشور و خوب ببینند.
  • اورامان DE ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    12 1
    سيستم على الصغرى بهتر است در ضمن بهتر است از جمشيد هاشم بور در فوتبال استفاده شود
  • مجید US ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    13 2
    ایت همه پول هنگفت بیت المال ریختید تو جیب لیگ برتر چی شد نه قهرمانی آسیا داریم نه حرف واسه گفتنه هر سال 4 تا تیم میفرستیم 3 تاشون تو گروه مقدماتی حذف میشن یکی میره بالا از گروه اولین بازی بعد صعود میبازه پرونده تیم های ایرانی بسته میشه . لیگی که بازیکن ساز نیست باید جم کرد حالا یه نفر پیدا شده دیدی بازیکنای دورگه غیرتشون بیشتر از پولکیا داخله به مجموعه ورزش برخورده و به قرداد کیروش گیر میدن.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    4 8
    کی روش فقط برای پول بیت المال دندان تیز کرده، هر مربی ایرانی دیگر هم باشه نتیجه ای بدتر از او نمیگیره. فکر نمی کنم هیچ کس دیگری بجز خود اهالی فدراسیون و فوتبالیستها ، به پرداخت این مبالغ نجومی از بیت المال به مربیان و فوتبالیستها راضی باشه. اقایان آیا فکر کردن چطوری جواب این بریزو بپاشها رو میخواهند بدهند.
  • کورش GB ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    8 1
    انشالله که فیفا هر چه زودتر این فوتبال کثیف را تعلیق میکنه تا مردم از دست این باند بازیها، و دلال بازیها، کفاشیان و وزیر غیر مردمی نجات پیدا کنند فوتبالی که مربیهای بیکار مثل مایلی کهن تصمیم گیرندش باشند باید فاتحه آن را خوند
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    3 9
    چهل میلیارد تومان کم پول نیست .فکر بچه های پابرهنه هم باشیم
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    7 1
    نگران خودشه نه ورزش
  • علی زمانی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    4 0
    توام لیوانو دادی دست کسه دیگه.ت.ام میز پرست شدی