تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر یک مقابل پدیده مشهد متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛استقبال خیلی کم از بازی پرسپولیس و پدیده.فارغ از اینکه لیگ ایران چند وقتی است کم تماشاگر شده،باید گفت که نتایج اخیر پرسپولیسی ها در لیگ برتر چهاردهم باعث شده تا استقبال خوبی از بازی این تیم در تهران نشود.طوری که تا ساعاتی قبل از بازی تعداد هواداران پدیده بیشتر از هواداران پرسپولیس بود!سرخپوشان از 4 بازی قبلی خودشان در لیگ فقط 4 امتیاز گرفته اند.

آنها این بار مقابل تیمی قرار گرفتند که مثل نامش پدیده است و با 8 امتیاز و البته بدون احتساب بازی با پرسپولیس در رتبه پنجم قرار گرفته است.شاگردان مرزبان حتی این شانس را دارند که با شکست دادن پرسپولیس بالاتر از تیم های مثل فولاد،سپاهان و تراکتورسازی در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

بازی که آغاز شد باید گفت انگار پدیده میزبان بود و پرسپولیس مهمان.آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند و مثل یک میزبان برای رسیدن به گل تلاش می کردند!نخستین موقعیت را هم میلاد غریبی و رضا عنایتی خلق کردند که از بالای دروازه نیلسون به بیرون رفت.با این حال هر چه از دقایق بازی می گذشت دو تیم محتاط تر بازی می کردند.بازی بیشتر در میانه های زمین انجام می شد و انگار که ترس از گل خوردن مانع از این می شد که دو تیم به سمت دروازه یکدیگر حمله کنند.

بازی آنقدر سرد و کسل کننده بود که حتی هواداران پرشور مشهدی هم از دقیقه 30 به بعد دیگر آن شور و هیجان را نداشتند و کمتر تیمشان را تشویق می کردند.با این حال در دقیقه 40،یکدفعه یخ بازی شکست و این بازیکنان پدیده بودند که( به نظر روی اشتباه کمک داور بازی) به گل رسیدند.میلاد غریبی بازیکن سابق پرسپولیس در حالی پشت محوطه 18 قدم سرخپوشان صاحب توپ شد که تصاویر تلویزیونی نشان می دهند قبل از زدن ضربه در آفساید بوده است.او روی یک ریباند توپ را به تور دروازه نیلسون رساند و بدون اینکه مقابل تیم سابقش خوشحالی کند پدیده را یک بر صفر پیش انداخت.

با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها فقط با هدف جبران گل بازی می کردند.آنها که در ورزشگاه آزادی بازی می کردند برای اینکه با هواداران خودشان آشتی کنند باید شکست را با پیروزی یا حداقل تساوی عوض می کردند.

حملات پرسپولیس ادامه داشت اما آنها برنامه ای برای رسیدن به گل نداشتند.بازیکنان پدیده به خوبی دفاع می کردند و برای اینکه سه امتیاز بازی را بگیرند با چنگ و دندان مراقب یک گل خود بودند.

دایی دست به یک تغییر زد و حسینی را جانشین نور محمدی کرد تا شاید با فشار از جناح چپ بتواند دروازه پدیده را باز کند.اما این راه کار هم نتیجه ای برای آنها نداشت.در دقیقه 75 ،همین که عباس زاده در محوطه جریمه پا به توپ شد مدافع حریف روی او خطایی را انجام داد که از دید فغانی این ضربه پنالتی بود.هود عباس زاده پشت این ضربه ایستاد و با زیبایی توپ را در جهت خلاف دروازه بان پدیده وارد دروازه این تیم کرد.پرسپولیس گل مساوی را زده بود.آنها حالا باید تلاش می کردند تا گل برتری را بزنند اما زور شاگردان دایی بیشتر از این نبود تا سرخپوشان در پنجمین بازی هم فقط یک امتیاز بگیرند.

پرسپولیس با این تساوی 5 امتیازی شدند تا در رده دوازدهم جدول قرار بگیرند.پدیده هم با 9 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی امشب هم دو تیم راه آهن و ملوان به مصاف هم رفتند که این بازی هم با نتیجه یک بر صفر به نفع راه آهنی ها به پایان رسید.محمد غلامی زننده تک گل راه آهن دراین بازی بود.

با این تساوی راه آهن با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و ملوانی ها هم با 5 امتیاز رده یازدهم را به خودشان اختصاص دادند.

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =