فارس نوشت:

استاندار تهران گفت: رشد اقتصادی در کشور کلید خورده و پیش بینی شده که به ۲۰ درصد برسد.

سیدحسین هاشمی در یک نشست با بیان اینکه با همه چالش‌هایی که رو به رو هستیم امیدواریم در مسیر هماهنگی و همدلی قرار بگیریم گفت: ‌مقام معظم رهبری از روند فعلی رضایت دارند و ما هم وظیفه داریم با کمک هم کشور را بسازیم.

وی با بیان اینکه در میان مدیران استان تهران افراد جناحی وجود ندارند، گفت:‌ استانداری تهران در را به روی همه جناح‌ها گشوده و تا امروز به گونه‌ای عمل کردیم که شائبه سیاسی نداشته باشیم.

هاشمی معدل مدیران استان در حوزه مدیریت را خوب ارزیابی کرد و گفت:‌ لازم است معدل فعلی بهتر شود و باید تلاش کنیم تا به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم.

استاندار تهران گفت:‌ درآمد نفتی کشور به ۶۹ میلیارد دلار کاهش یافته و با وجود این کاهش، دولت تدبیر و امید توانسته با مدیریت صحیح، چرخ کشور را به درستی به حرکت درآورد.

هاشمی با بیان اینکه مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی بر سر راه دولت تدبیر و امید بیش از سایر دولت‌های گذشته بوده است،افزود: باید دید که چه شده است که با وجود این مشکلات و ناملایمات موجود، روند کشور به گونه‌ای هدایت شده که آرامش نسبی حاکم شده است.

وی با اشاره به کاهش روند فزاینده تورم و نوسانات ایجاد شده در بازار ارز طی سنوات گذشته ادامه داد: رشد اقتصادی در کشور کلید خورده و پیش بینی شده که به ۲۰ درصد برسد.

وی با ابراز امیدواری از تداوم روندی که اکنون بر کشور حاکم است، تاکید کرد: باید در مسیری قرار بگیریم که با همدلی و هماهنگی مدیران کشور بتوانیم به جایگاه شایسته دست بیابیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    9 3
    ها ها 20 درصد؟
    • محسن A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
      2 2
      اینجامعلوم شدکه آقای استانداراطلاعات اقتصادی پایه هم نداردوباید ازمردم عذرخواهی کندکه بیخودنظرمیدهد
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    25 3
    آقای استاندار میدونید رشد اقتصادی 20 درصد چقدره؟ واقعن لزومی داره استانداری در مورد اقتصاد کشور نظر بده؟
  • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    9 3
    کنتور نمی اندازه که، شما بگو
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    7 3
    یواش آقای استاندار یواش شما می دونی رشد 20 درصدی یعنی چه ؟؟ مگه الکیه؟ چین تو اوج دوران رشدش یه همچین عدد رشدی رو تجربه نکرد؟ مگه به همین آسونیه ؟ باید تولید ناخالص داخلی مملکت 20 درصد بیشتر از سال قبلش بشه شوخی که نیست شما هنر کن فعلا از زیر صفر بیارش بالا صفر اگه تحریمها لغو شدن و جلوی فساد و رانتخوری رو هم تا حدی تونستین بگیرین و بهرره وری هم تا حدی افزایش پیدا کرد شاید اواخر سال چهارم آقای روحانی حدود 5 درصد رو تجربه کنین . انشا ءلله اگه روحانی باز رای آورد بالای 5 درصد بمونه برا چهارسال دوم
  • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 3
    لزومي دارد ايشان سوتي بدن ؟؟رشد ٢٠درصدي؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    1 2
    اقای استاندار منظورش تورم 200درصدی بوده.اشتباه لفظی کرده و گفته رشد اقتصادی 20 درصد
  • غلامی GB ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    6 1
    دوستان یکمی ادب و انصاف رو رعایت کنین.من اصل مطلب رو خوندم و 2درصد درسته نه 20 درصد که متاسفانه تو خبر اشتباه تایپی شده.استاندار تهران 16 سال رییس کمسیون صنایع و معادن مجلس بودن و خیلی خیلی بهتر از بقیه این چیزارو میدونن