ایسنا نوشت:

نماینده مردم تهران با رد خبر تشکیل فراکسیونی جدید در مجلس شورای اسلامی توسط وی و چند نماینده دیگر عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان مجلس، گفت: انتشار این خبر با هدف صورت گرفته و یک نوع فرصت‌طلبی سیاسی است.

به نقل از خانه ملت، علی مطهری با اشاره به انتشار خبری مبنی بر تشکیل فراکسیون اعتدال از جانب وی و چند تن دیگر از نمایندگان مجلس با رد این خبر اظهار کرد: هیچ نماینده‌ای مصاحبه‌ای درباره این فراکسیون نداشته و موضوع تشکیل فراکسیون جدید در مجلس مربوط به چند ماه پیش است و بحث امروز نیست.

وی ادامه داد: صحبتی هم که مطرح بوده تحت عنوان فراکسیون «صدای ملت» بوده است نه «اعتدال» که شائبه دولتی بودن داشته باشد. به هر حال این موضوع، موضوع جدیدی نیست و هم‌اکنون برای ما مطرح نیست.

وی گفت: موضوع تشکیل فراکسیون جدید مربوط به گذشته است که البته چون ملاحظاتی داشتیم این موضوع مسکوت ماند و همچنان در همان شرایط قبل هستیم و مسئله جدیدی پیش نیامده است. قطعا در صورت رسیدن به تصمیم، با افراد مختلف خصوصا جناب آقای لاریجانی مشورت می‌کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس انتشار خبر تشکیل فراکسیون جدید در مجلس از سوی برخی رسانه‌ها را یک نوع فرصت‌طلبی سیاسی خواند و گفت: عده‌ای می‌خواهند در فراکسیون رهروان تفرقه ایجاد کنند و به طور کلی هدف‌شان تضعیف رئیس مجلس است و از هر بهانه‌ای برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات امروز مجلس و انتشار این خبر هر دو در یک راستاست و آن تلاش برای تضعیف رئیس مجلس است. اگر قرار باشد فراکسیون جدیدی تشکیل شود افراد موسس خودشان مصاحبه می‌کنند، چه نیازی است که دزدکی خبری بدون ذکر منبع خبر منتشر شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربان توسی A1 ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    9 0
    موفق باشی دکتر