مرحله اول تفاهم نامه بین معاونت امور فرهنگی و معاونت امور فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با پرداخت 600 میلیون ریال وارد فاز اجرایی شد.

مرحله اول تفاهم‌نامه معاونت امور فرهنگی و معاونت امور فرهنگی هیات رزمندگان اسلام وارد فاز اجرایی شد.

این تفاهم نامه دوجانبه بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام مبنی بر مشارکت در توسعه و ترویج کتابخوانی و فعالیت‌های دینی و مذهبی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری منعقد شد.

براساس این تفاهم‌نامه معاونت امور فرهنگی کتاب‌های مورد نیاز هیات‌ها، سخنرانان و مداحان در مناسبت‌های مذهبی را به منظور تغذیه فکری و محتوایی برنامه‌های هیات رزمندگان اسلام در سراسر کشور تامین خواهد کرد. همچنین نسبت به برپایی نمایشگاه و غرفه عرضه و فروش کتاب‌های مناسب هیات رزمندگان اسلام با تخفیف مناسب همکاری خواهد داشت.

معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام نیز متعهد شد تا با ارایه طرح‌های کارشناسی و عملیاتی نسبت به اجرایی شدن تفاه‌م‌نامه همکاری داشته باشد و گزارشی از روند اجرایی این تفاهم‌نامه تهیه کند.

همچنین مصطفی امیدی به عنوان ناظر اجرایی این تفاهم‌نامه انتخاب شد. این تفاهم‌نامه تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار دارد و تا پایان 1393 اعتبار خواهد داشت.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =