۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

مهر نوشت:


یکی از ماموران سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) که ادعا می شود سال ها قبل جان رئیس دفتر سیاسی حماس را نجات داده، از خالد مشعل خواست تا دست از مقاومت کشیده و با تل آویو آتش بس کند.

به گزارش ساندی تلگراف، هفده سال قبل "خالد مشعل"، مسموم شده و در وضعیت خطرناکی به سر می برد اما در لحظات آخر فردی ناشناس دارویی را برای درمان وی ارائه کرد که این دارو جان رئیس دفتر سیاسی حماس را از مرگ نجات داد.

البته در مورد این حادثه نقل قول های زیادی وجود دارد که معروف ترین آن بدین شکل است: 16 سال قبل عوامل رژیم صهیونیستی خالد مشعل را مسوم کردند اما بعد از تهدید اردن مبنی بر لغو تمامی ارتباطات با رژیم صهیونیستی در صورت کشته شدن مشعل، تل آویو مجبور شد تا داروی مخصوص درمان وی را در اختیار حماس قرار بدهد.

برخی دیگر نیز می گویند از آنجا که بن دیوید در این عملیات ترور لو رفته بود مجبور به دادن داروی درمان مشعل شده و همین امر بعدها موجب اخراج او از موساد شد.

فردی که این دارو را به حماس رسانده فردی است به نام "میشکا بن دیوید" که از ماموران سابق موساد محسوب می شود.

به نوشته دیلی تلگراف، بالا گرفتن جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی موجب شده تا بن دیوید دست به دامن خالد مشعل شده و از وی بخواهد تا حماس را متقاعد به دست کشیدن از گزینه مقاومت کند.

بن دیوید هم اکنون در بیت المقدس زندگی می کند و به نوشته این روزنامه از پنجره اتاق منزل وی می توان نوار غزه را مشاهده کرد و از همین رو صدای انفجار بمب هایی که توسط اسرائیل در غزه فرود می آیند به راحتی در منزل بن دیوید شنیده می شوند.

این مامور سابق موساد عضو گروه کیدون بود. کیدون یکی از خطرناک ترین زیر شاخه های موساد است که در امر اعزام مامور به کشورهای دیگر و انجام عملیات های تروریستی فعالیت دارد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =