۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
دوپینگ پایداری به درخت خورد!

بر خلاف ژست آرام و قیافه های ظاهر الصلاح، آنها نشان دادند که عملا از رای گیری می ترسند چرا که در داخل مجلس و بین هم صنفی های خود نیز پایگاهی ندارند!

جلسه امروز مجلس که مطمئنا یک برگ افتخار برای قانون گرایی در جمهوری اسلامی تلقی می شود بازهم با افراطی گری و متهم کردن «عقلانیت و قانون» متشنج شد.

داستان اتفاقات مجلس را اینجــــا بخوانید، اما نکته اصلی هوچی گری نمایندگانی است که از سال 88 به این سو با کاسبی کلفت(!) از «فتنه» بعضا کیسه خوبی برای خود دوخته اند و دکان دو نبشی را نیز سرقفلی گرفته اند، اما هر زمان پای منافع خودشان به خطر می افتد، دست بر قضا با فریاد، اردوکشی خیابانی، توهین به قانون، تهمت و افترا و شب نامه و لجن پراکنی رسانه ای می خواهند حرف خود را پیش ببرند.

دست بر قضا آنها که نامزد بازنده انتخابات 88 را قانون گریز و برهم زننده قواعد بازی می دانند، هر زمان پای خودشان گیر می کند، دقیقا همان رفتارها را نشان می دهند و عملا نشان می دهند، دیکتاتورهای ظاهر الصلاحی هستند که متاسفانه کاسبی شان هنوز سکه است.

حالا هم چون رای اکثریت علیه آنها بوده، با نخواندن رای نمایندگان، مجلس را به تقلب متهم می کنند. جالب نیست؟

راستی حکم کسی که مجلس شورای اسلامی را به تقلب متهم کند چیست؟ این قسمت با قوه محترم قضائیه!

و نکته دوم؛ اگر این جماعت بر حق بودن خود اعتقاد دارند، چرا از مواجهه با رای نمایندگان ملت می ترسند؟ ترس آنها از چیست؟ می ترسند تمام نقشه هایی که برای اهداف خود کشیده اند، نقش بر آب شود؟چرا از رویارویی با رای مستقیم مردم در هراسند؟ البته از نماینده ای که با 150 هزار رای به عنوان نماینده تهران 12 میلیون نفری وارد مجلس شود، خب توقع بیشتری نیست!

آقایان پایداری مثلا ولایتمدار، رای گیری یعنی دموکراسی، اگر در مجلس هم شما را قبول ندارند و رای نمی آورید، فکری به حال خودتان کنید، با فحش دادن، رای تان اضافه نمی شود! اتفاقا بد نیست بدانید که کسی که منطق ندارد، فحش می دهد!

راستی شما که برای حضور در هیئت نظارت بر مطبوعات، دارید مثل دوست قدیمی خود - محمود احمدی نژاد - کل نظام و مجلس و نمایندگان ملت را زیر سوال می برید که بگویید خودتان حق مطلق هستید، دنبال چه هستید؟ هیئت نظارت بر مطبوعات چه چیزی دارد که اینطور برایش دندان تیز کرده اید و از آن طرف پز می دهید که معلوم نیست آنجا چه خبر است که نمی خواهند ما باشیم!

عزیزان کمی سرتان را بالا بیاورید و رسانه های راست و چپ را بخوانید؛ رسانه های شما را نمی خواهند...و می دانید که رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند...

پس تا رای گیری بعدی باید گفت: دوپینگ پایداری به درخت خورد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    153 2
    بین مردم پایگاه ندارن. وگرنه مجلسی که فرجی دانا را استیضاح کند، افراطی است. پس یعنی در مجلس پایگاه دارند
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    102 3
    عالي بود.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    118 1
    از ماست که بر ماست... در مجلس ششم که جمعیت تهران کمتر بود نماینده ها هر کدومشان بالای یک میلیون یا نزدیک یک میلیون رای داشتن ولی حالا...؟
  • جابرانصاری A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    79 2
    میگن دشمن دانا بهتر از دوست نادان است و این حکایت دوستان جبهه پایداریست که با رفتارهای خارج از عرف و هنجارهای جامعه اسلامی ، نادانسته به نظام و انقلاب لطمه می زنند و در کل ایران از حمایت 5 میلیون همفکر معتقد به افراط گری برخوردارند
  • الف IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    89 1
    امروز جیگرم حال اومد...اینا وقتی جوش میارن یعنی بدجوری سوختن...کلا توقع دارن کل مملکت واسه اینا باشه...حال میکنم وقتی جوش میارن فحش میدن...یعنی دستشون به هیچ جا بند نیست...فکر می کنن فحش بدن همه میترسن خخخخخخخخخخ
  • پارسا IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    46 0
    امروزه افراطي گري در هر شكل و قاموس و منطقي رو به زوال و نابوديست و اعتدال و عقلانيت در حال جايگزيني با آن. به اميد ادامه ي اين مسير مبارك در انتخابات آتي مجلس و به اميد سرفرازي ايران در سايه ادب و متانت
  • بی نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    37 0
    حالشون گرفته شد. تا دیگه اونا باشن پلاکارد برای رییس مجلس ننویسن.
  • دوست IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    18 0
    خيلي خوب بود... آفرين
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    6 0
    تهرانیهای عزیز حواسشون به انتخابات بعدی باشه که مبادا این افراطیهای پایداری سر کار بیان