ایسنا نوشت:

وزیر اطلاعات گفت: برنامه وزارت اطلاعات این است که امنیت را برای جامعه و برای مردم تعیین کند و نه بر جامعه و نه بر مردم.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمود علوی در ارزیابی خود از عملکرد یک ساله دولت، گفت: خصیصه دولت در یک سال گذشته دوری از جنجال و پرداختن عمقی به کار با برنامه‌ریزی و مطالعه جدی بوده است.
او گفت: ترسیم راهبردهایی که زیربنای سیاست‌ها و برنامه‌هاست، همچنین کار پخته و سنجیده به دور از هوا و هوس‌ها، شعارها و جنبه‌های احساسی نیز از دیگر ویژگی‌های این دولت بوده است.
وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که در حوزه وزارت اطلاعات چه تغییراتی نسبت به قبل مشاهده می‌شود، گفت: آرامشی که هم‌اکنون مردم در همه اقشار جامعه احساس می‌کنند مورد توجه است که این روند ثمره کار جمعی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی قلمداد می‌شود.
علوی گفت:‌ الحمدالله فضایی به وجود آمده که مردم ما راحت نفس می‌کشند، راحت صحبت می‌کنند و راحت به کارهایشان می‌رسند و هم‌اکنون در زندگی مردم نگرانی و تشویش جایگاه آنچنانی ندارد.
او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا شما معتقدید هم‌اکنون نگاه اطلاعاتی و امنیتی بر زندگی مردم ما حاکم نیست؟ گفت: حداقل این است که دستگاه‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات بنا ندارند چنین فضایی بر جامعه حکمفرما باشد و برنامه وزارت اطلاعات این است که امنیت را برای جامعه و برای مردم تعیین کند و نه بر جامعه و نه بر مردم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.د A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    1 3
    خدا شما و تمام دولت مردان را بابت ایجاد چنین فضایی حفظ کند و همیشه در این راه موفق باشید. انشاا....