هافبک استقلال می گوید از اینکه برای نخستین بار برای استقلال به میدان رفته خوشحال است و امیدوار است برابر پیکان هم به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یعقوب کریمی در گفت‌ و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال،درباره ی بازی آینده ی تیمش با پیکان گفت: پیکان تیم بسیار خوبی است و ما یک بازی خارج از خانه بسیار سخت برابر آنها داریم. تیم پیکان یک مربی کاربلد دارد و از لحاظ فنی در سطح بالایی است. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی تهاجمی 3 امتیاز را کسب کنیم.
هافبک استقلال در خصوص بازی در پست دفاع چپ عنوان کرد: از اینکه برای اولین بار برای استقلال به میدان رفتم بسیار خوشحالم. تا قبل از بازی با سایپا تنها یک بار تجربه بازی در چنین پستی داشتم و برای اینکه بتوانم عملکرد خودم را بهتر کنم به زمان بیشتری نیاز دارم.امیدوارم با اعتماد کادر فنی هر بازی نسبت به بازی قبل پیشرفت داشته باشم. من امیدوارم که در بازی با پیکان هم به میدان بروم و بتوانم به تیم در موفقیتش کمک کنم.
وی ادامه داد: من از همه هواداران عزیز می خواهم که در بازی با پیکان در ورزشگاه حاضر شوند و از ما حمایت کنند. حضور آنها به ما کمک زیادی می کند و ما آمده هستیم تا با کسب سه امتیاز، صدرنشین لیگ شویم.
کریمی در پایان و در پاسخ به سوالی در باره ی حضورش در تیم ملی امید عنوان کرد: از اینکه به تیم ملی دعوت شدم بسیار خوشحال هستم و منتظر هستم فدراسیون برنامه اش را به باشگاه ابلاغ کند.در این موضوع تابع تصمیم باشگاه هستم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =