استقلالی ها قرار نیست غیر از تشویق ، برخوردی با مهدی رحمتی داشته باشند. این نکته ای است که قلعه نویی می گوید.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی می گوید هواداران تیمش در بازی با پیکان استقبالی گرم از مهدی رحمتی خواهند داشت. سرمربی استقلال که تیمش در هفته پنجم به مصاف پیکان قعرنشین می رود ، از یار قدیمی اش یعنی منصور ابراهیم زاده که تیمش در انتهای جدول گیر کرده به تحسین یاد کرد و گفت:« او یک مربی خوب علمی است که تیمش خیلی خوب و منسجم در حمله بازی می کند. او همیشه دنبال فوتبال بازی کردن است و نباید به نتایج اخیر این تیم دل خوش کرد. ما هم در بازی با پیکان به دنبال برد هستیم و از اول تا آخر بازی می جنگیم که پیروز باشیم.»

قلعه نویی که ابراهیم زاده برایش حسابی نوشابه باز کرده بود ف در پاسخ می گوید:« ابراهیم زاده از همکاران و دوستان خوب ماست. ما بعد از اینکه در تیم ملی از هم جدا شدیم، با هم در ارتباط هستیم. اینها قشنگی فوتبال است. با اینحال ما یک تیم هستیم و همه و همه در حال تلاش هستیم تا به هدفمان برسیم. بدون اغراق می گویم تا همین الانش هم من کمترین نقش را داشته ام. با این همه خوشحالم که مجموعه استقلال، یک تیم است.»

قلعه نویی درباره قرعه کشی جام حذفی هم گفت:« چه کار می شود کرد؟ در ایران حتی تیم های لیگ یکی را هم نباید دست کم بگیرید. تیم ها انقدر به هم نزدیک هستند که هیچ بازی ای قابل پیش بینی نیست. در 4 هفته ای که گذشته، تیم ها به هم نزدیک بوده اند. در بازی با سایپا با وجود سوار بودن ما بر مسابقه، نزدیک بود بازنده شویم. این مسئله در بازی با سپاهان برعکس بود و با وجود بازی خوب، شکست خوردیم.»

قلعه نویی می گوید طرفداران تیمش حسابی برای مهدی رحمتی سنگ تمام می گذارند و قرار نیست کسی به او تندی کند:«بالاخره آنها بازیکن پیکان هستند و طبیعتا با تمام وجود برای تیمشان تلاش می کنند و البته در استقلال هم زحمات زیادی کشیدند. مطلب خاص دیگری وجود ندارد. مجموعه استقلال فردا رحمتی را به دلیل زحماتش در این تیم، تشویق می کند.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =