بهرام افشارزاده می گوید به هیچ کدام از بازیکنانش نگفته تا برنامه 90 را تحریم کنند.

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ می گوید آنچه بین بازیکنانش و دوربین برنامه 90 رخ داده به او ارتباطی پیدا نمی کند. مدیرعامل استقلال که علاقه ای به ورود به این بحث ندارد درباره تحریم 90 می گوید:« من همیشه گفتم باید رابطه رسانه و ورزشکار ، رفاتاری متقابل و مبتنی بر احترام باشد. شخص من همیشه در این  بیش از 50 سال که در ورزش هستم چنین شیوه ای را با رسانه ها داشتم و همیشه به رسانه ها احترام گذاشتم و البته در سوی مقابل هم از رسانه ها احترام دیدم. در این مسائل هم دخالتی نداشتم .»

او درباره برنامه فردوسی پور هم می گوید:« به هر حال برنامه 90 برنامه ای پر بیننده است اما من چیزی به بازیکنانم درباره مصاحبه کردن یا نکردن با این برنامه نگفتم و هیچ وقت هم خودم را وارد این گونه مسائل نمی کنم چون مدیریت مسائل بزرگتر تیم را باید پیگیری کند و دغدغه اصلی ما برآورده کردن نیازهای اجرایی تیم است. اتفاقا چند روز پیش عادل را در مراسم ختم مرحوم نفر دیدم و وقت سلام وعلیک به او گفتم این برنامه ات نصف شب است و من 10 شب می خوابم. نکند ، نصف شب تصمیم بگیری به من زنگ بزنی . اگر کاری داشتی همان سر شب و قبل از 9 شب با من تماس بگیرید. خلاصه 90 وقتی پخش می شود که من هیچ وقت نمی بینم چه اتفاقی در آن می افتد! »

امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال از اینکه فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب گذشته اش به میرشاد ماجدی فرصت نداده تا روی خط برنامه 90 برود دلخورند و با برنامه 90 مصاحبه نکردند.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =