مهر نوشت:

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن و صدور پروانه های بهره برداری و اکتشاف خبر داد و گفت: برخی معادن دولتی به نام مدیران و خانواده هایشان شده است که این تخلفات در دولت گذشته و دولت فعلی ادامه داد.

غلامرضا اسدالهی گفت: تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن و صدور پروانه های بهره برداری و اکتشاف در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:متاسفانه زد و بند هایی در واگذاری معادن وجود دارد که علی رغم پیگیری ها و تذکرات در دولت قبل و دولت فعلی ای همچنان این روند ادامه داد.

او گفت: مدیرانی که وظیفه شان حفاظت از بیت المال است بعضی از معادن را که باید به نام دولت ثبت می کردند به نام خود و خانواده هایشان ثبت کردند و به عبارت دیگر معادن دولتی به نام برخی مدیران و خانواده هایشان شده است.

عضو کمیسیون برنامه گفت:در دولت جدید شخصی یکی از معادن با ارزش آهن را به نام همسرش کرده، گزارش این اقدام غیر قانونی به وزیر صنعت، معدن و تجارت داده شده است نعمت زاده و معاونش معتقدند که این شخص اقدام غیر قانونی انجام داده است اما متاسفانه برای این معدن از سوی وزارتخانه پروانه بهره برداری فعالیت صادر شده است.

اسدالهی گفت: این معدن بیش از 10 میلیارد تومان ارزش دارد،این مشکلات در همه شهرستان هایی که دارای معادن هستند وجود دارد.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    163 0
    من خودم 12 ساله که تو کار معدن هستم این اتفاق سالهاست که در استانهای مختلف رخ می دهد. اگه از طرف وزارت اطلاعات یا بازرسی کل کشور محلی برای ارائه اسناد تخلفات معدنی ایجاد بشه حاضرم در مورد حداقل بیش از 10مورد اسناد مستدل ارائه کنم . تا حالا به خیلی ها از جمله نماینده های مجلس و ... گفتم ولی هیچ پیگیری نشده
  • تنگ ملستان A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    142 0
    چه بگم ؟ حیف این جوونا ک به خاطر بیکاری عمرشون بیهوده تلف میشه و دوستانی ک جیبشون هیچوقت پر نمیشه ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    120 0
    میدونی. چرا ژاپن و کره پیشرفت انفجاری کردند ۰۰۰۰ چون اسامی متخلفان از بیت المال را رسانه ای میکردند وهیچ کس جرات همچین کارهای خلافی را ندارد
  • امید A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    62 1
    تخلفات معدنی در استانهای مختلفی همچون آذغربی، فارس،اصفهان و مرکزی غوغا میکنه خواهشا یکی رسیدگی کنه بخصوص تو مزایده ها چون اختیار برگزاری مزایده ها رو به استانها تفویض کردند قبل از روز بازگشایی پاکتها ، اسناد باز میشه و محتویاتش خونده میشه چند بار هم به وزارتخانه شکایت شده ولی وزارتخانه میگه ما تو کار استانها دخالت نمیکنیم سازمانهای استانها اختیار تام دارند خبرآنلاین اگه خواستید جوابیه وزارتخانه رو براتون ارسال میکنم
  • محسن IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    58 1
    خسته نباشید و تشکر از نماینده محترم شهرمون جناب دکتر اسدالهی .
  • مانی A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    8 0
    چرا اسم این مدیران گفته نمی شه؟؟؟ چرا ؟؟؟ از چی می ترسید؟؟؟