تسنیم نوشت:

تولیت حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت:مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد ولی سرمایه بزرگ دولت، اعتماد و امید به فرزندانش در کابینه است.

حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) گفت: سخن گفتن بعد از رئیس جمهور کمی سخت است چرا که وی تسلط بسیار حکیمانه‌ای دارد.
او گفت: دولت یازدهم باعث و زمینه ساز پیدایش امید بسیار ارزشمند در جامعه بوده و این امید، بزرگترین سرمایه‌ دولت است.
تولیت حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد ولی سرمایه بزرگ دولت، اعتماد و امید به فرزندانش در کابینه است، امیدی که با فکر و حکمت، به شجاعت در تصمیم گیری تبدیل شده و این نکته کانونی دولت است.
سید حسن خمینی گفت: وجود امید در جامعه باعث شده مردم روزهای سخت را به روزهای امیدبخش بسپارند و اکنون انتظار مردم کار و شجاعت بیشتر است.
او با بیان اینکه شجاعت امام (ره) او را متمایز می‌کرد، گفت: امام در برابر متحجرین و زورگویان و دشمنان داخلی شجاعت داشت و امروز بیشتر اعضای دولت نیز شجاعت دارند و مورد اقبال مردم هستند. امیدواریم کارهای خوبی انجام شود تا نظام را از خطرات عبور دهیم و به تعبیر مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی در این لحظات سخت عبور کنیم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371409

برچسب‌ها