مهر نوشت:

وکیل سعید ملک پور - گرداننده سایت های مستهجن -پس از تخفیف در حکم اعدامش، درخواست عفو کرد.

محمود علیزاده طباطبائی، وکیل مدافع سعید ملکپور گفت: سعید ملک پور پس از محاکمه در دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شد که حکم مجازات او از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد. موکلم در زندان از اقدامات قبلی خود ابراز ندامت کرده و توبه خود را اعلام کرد. با توبه موکلم خواستار تخفیف در مجازات او شدیم که حکم اعدامش به حبس ابد تغییر یافت.
او گفت: در ادامه با توجه به شرایط موکلم و تغییر رفتار او درخواست عفو دادیم که هنوز در این زمینه تصمیم گیری نشده است. دو تن از هم بندی های او نیز پس از آزادی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه بر تغییر رفتار موکلم تاکید کرده اند.همسر سعید ملک پور پس از دستگیری او طلاق گرفت و پدرش نیز در این مدت فوت شد. مادر بیماری دارد که گاهی به ملاقات پسرش می آید.
او گفت: با توجه به شرایط موکلم و ابراز پشیمانی او از کارهایش ، امیدواریم با درخواست او موافقت شود.
بر اساس محتویات پرونده، در آخرین روزهای سال 87 سپاه پاسداران و دستگاه قضائی از انهدام سایتهای غیراخلاقی فارسی زبان و دستگیری عوامل اصلی این سایتها خبر دادند.
یکی از این مجرمان، شخصی به نام "سعید ملک پور" با نام مستعار "سیاوش حسین خانی" گرداننده یکی از بزرگترین و مشهورترین سایتهای پورنو فارسی به نام "آویزون" و حامی چندین سایت مستهجن معروف دیگر بود. که در خارج از کشور زندگی می کرد و در مهرماه 1387 بازداشت شد.
سعید ملک پور پس از طی مراحل قانونی در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دینی، توهین و فحاشی به معصومین (ع) و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددینی خارجی، گردآوری، تولید و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددینی ایرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غیراخلاقی و غیررسمی، تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنسگرایی، فتیشیسم و...، تحریک جوانان در مسائل جنسی و عضوگیری از آنان برای ایجاد گروه های اینترنتی، تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی و انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب کم از سوی قاضی مقیسه محاکمه و به اعدام محکوم شد.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =