مدافع استقلال می گوید برای نخستین بار در پست دفاع وسط برابر سایپا به میدان رفته و اگر قرار باشد یکبار دیگر این اتفاق برایش رخ دهد، تلاش می کند عملکردی مناسب داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هاشم بیک زاده در گفت‌ و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در باره ی بازی گذشته تیمش برابر سایپا گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم هر دو بار عقب افتادگی تیم را جبران کنیم و در نهایت با تلاش تا دقیقه آخر برنده بازی باشیم.
هافبک مدافع استقلال در خصوص تجربه بازی در مرکز دفاع استقلال عنوان کرد: برای اولین بار در این پست به میدان می رفتم و امیدوارم اگر با صلاحدید کادر فنی باز هم در این منطقه از زمین به میدان رفتم باز هم بتوانم به استقلال کمک کنم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم تا رسیدن مدافعین استقلال اگر در این پست بازی کردم عملکرد خوبی داشته باشم.
وی در خصوص بازی با پیکان گفت: بازی بسیار سختی داریم. پیکان هفته گذشته شکست خورده است و این بازی با تمام انگیزه وارد زمین می شود. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب برنده از زمین بیرون بیایم.
بازیکن ملی پوش استقلال در خصوص استقبال کم تماشاگرن با بد موقع خواندن ساعت برگذاری بازی ها بیان کرد: مسئولان باید به شکلی برنامه ریزی کند تا هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند. دلیل اصلی استقبال کم تماشاگران ساعت بازی است و امیدوارم با برنامه ریزی صحیح از بازی های آینده شاهد استقبال هواداران از بازیهای استقلال باشیم.امسال شرایط خوبی داریم و با حمایت آنها می خواهیم به قهرمانی برسیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =