خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه املاک مازاد بانکها از جمله مهمانسراها قابل تبدیل به میلیاردها پول است،‌گفت: خرید و فروش زمین و سایر کالاها و تجارت به بانک ها ربطی ندارد اما وارد معاملاتی شدند که نباید بشوند از این رو بهتر است به رسالت اصلی خود بپردازند.
عزت الله یوسفیان ملا درباره نحوه رسیدگی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به وصول مطالبات معوق، ‌گفت: رییس کل بانک مرکزی مسوول شد ماهانه گزارش معوقات را به ستاد ارائه دهدو منتظر گزارش رییس کل بانک مرکزی تا پایان فرصت یک ماهه خواهیم بود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس در این باره که بانک ملی مدعی است برای وصول مطالبات بانک در حال مذاکره با مه آفرید خسروی بود که به یکباره او را اعدام کردند،‌گفت: آنها برای یک معامله و خرید و فروش رفته بودند، اموال مه آفرید دست دولت است و طلب بانک ها پرداخت می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید اصرار به مجازات آن هم از نوع اعدام داشته باشیم اما باید یورو و دلار مردم را از حلقوم آنها بیرون بکشیم،‌گفت: باید تا آخرین یورو از درآمدهای کشور و منابع نفتی را از بابک زنجانی بگیریم.

این عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس در باره ادعای یک ایرانی خارج از کشور برای پرداخت بدهی های بابک زنجانی،‌گفت:این خبرصحت ندارد،‌ اینها می خواهند خود را مطرح کنند، این که می گوید بدهی های بابک زنجانی را بدهدکیست؟ هویتش چیست؟

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه اینها ترفند است، گفت: اگر کسی می خواهد پرداخت کند نیاز به این نیست که اعلام کند می تواند با دادستان صحبت کند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =