نسیم آنلاین نوشت:

آیت‌الله ممدوحی گفت: سرپرست جدید وزارت علوم رویکرد فرجی‌دانا را ادامه ندهد. عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نجفی باید کسانی را که فرجی دانا به غلط بر کار گمارده بود، برکنار کند.

آیت الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که "انتصاب یک فرد سیاسی به عنوان سرپرست وزارت علوم که در فتنه 88 نیز همراهی داشته است، چه تأثیری بر رشد علمی دانشگاه ها خواهد گذاشت و چه تناسبی با فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت توجه به رشد علمی کشور دارد؟"، گفت: دانشگاه فعلاً باید سرپرستی داشته باشد، اما دولت باید این را بفهمد که به نجفی توصیه کند و حواسش جمع باشد تا روش وزیر قبلی را ادامه ندهد.
عضو خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که "آیا می‌توان امیدوار بود نجفی که موضع مشخصی در برابر فتنه 88 نگرفته است، رویکرد فرجی دانا را ادامه ندهد؟" گفت: در چنین شرایطی دولت باید حواس خود را جمع کند وگرنه همواره با مجلس درگیر خواهد بود.
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه دولت نباید کاری کند که با مجلس درگیر شود گفت: توصیه من به دولت این است که درگیری‌‎اش با مجلس را کم کند و توصیه‌ام به آقای نجفی این است که راه فرجی دانا را ادامه ندهد و کسانی را که فرجی دانا به غلط بر کار گمارده است را برکنار کند.
او گفت: با توجه به عدم انسجام مدیریت یک مجموعه در دوران سرپرستی، برای سامان دادن به وضعیت علمی کشور و ادامه روند رو به رشد تولید علم در کشور، دولت هرچه سریعتر یک وزیر صالح و علمی را به مجلس معرفی کند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • aaaaa A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    114 3
    آقا جون بیا خودت این پست و تحویل بگیرخیال همه رو راحت کنالبته با حفظ سمت قبلی
  • روحيه A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    172 1
    اما مجلس بخواد درگير بشه و كارها را سياسي پيش ببره ايراد نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • شهریار A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
      80 1
      مجلس اصلا اوضاعش خوب نیست
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    131 1
    نجفی باید راه فرجی دانا را ادامه دهد چون خواسته مردم این است. امام خمینی:من با کمک مردم دولت تشکیل می دهم. این جمله را خبرگان نباید فراموش کنند و بدانند انتخابات مجلس و خبرگانی هم در کار هست
  • بی نام KZ ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    130 1
    جناب آقای ممدوحی که بنده شما را از نزدیک خوب می شناسم اگر شما در صورتی راضی خواهید بود که دولت وزیری مثل آقای کامران دانشجو را انتخاب کند و موضوع 3000 بورسیه غیر قانونی دو باره تکرار شود و در غیر اینصورت شما همچنان کوس مخالفت سر خواهید داد. خدا این ملت و انقلاب را دست افرادی مانند جناب عالی خلاص کند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    101 2
    حیف که نمی توانم جواب این آقای ممدوحی رو مستدل و منطقی بدهم ، چون خبر جان درج نمی کند .