۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲

بر اثر تصادف خونین کامیون باری و دو خودروی سواری در آزادراه کرج- قزوین 4نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک تصادف در محدوده آزادراه کرج- قزوین لاین جنوبی روبه‌روی سیمان آبیک، میان کامیون باری ایویکو با پژوپارس و کوراندو رخ داد که در این حادثه 3 نفر از سرنشینان پژو پارس و یک نفر از سرنشینان کوراندو در محل فوت کرده و راننده کوراندو نیز مجروح شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق منتقل شد.

برابر اعلام کارشناسان علت تامه تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب کوراندو تشخیص داده شد.

گفتنی است در این حادثه، مسیر حرکت پژوپارس و کامیون ایویکو غرب به شرق بوده که کوراندو از مسیر شرق به غرب از گاردریل عبور کرده و در لاین مخالف با پژوپارس تصادف کرده و سپس پژو پارس منحرف و با کامیون ایویکو تصادف می‌کند.
46282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    9 1
    گاردریل نقش هویج داره توی اتوبان
  • سعید IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    6 0
    تا کلی کشته ندیم تو این اتوبان ، تصمیم نمیگیریم مشکلاتش رو حل کنید ، مهم جون مردمه ، مگه فرق مردن با توپ تانک با اینجور مرگ چیه ؟ ما که دانشجوئیم و مسیرمون هرروز از این اتوبانه چه گناهی کردیم ؟ با هواپیما بریم ؟ هرروز باید اشهد بخونیم برا خودمون ، تورو خدا یه کاری بکنید بابا اا ، این اتوبان گنجایش اینهمه ماشینو نداره ، ماشین سنگین سبک ، خوبه اصلی ترین راه کشوره ، ای بابا .......