مهر نوشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت اقتصادی بویژه تورم و رکود در کشور گفت: دولت خزانه خالی را تحویل گرفته و الان نیز برای پرکردن سفره خالی مردم تلاش می کند.
سیدحسن قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مردم شهرستان خلخال گفت: دولت از زمانی که روی کار آمده با وجود تمام مشکلات اقتصادی تلاش کرده که معیشت و رفاه مردم را ارتقاء دهد و در این راه وعده های غیر عملی نداده است.

او با بیان اینکه وضعیت اشتغال و معیشت مردم پسندیده نیست و دولت به تنگناها و سختی زندگی مردم واقف است، گفت: این موضوع مجموعه دولت را به شدت رنج می دهد، در عین حال مصمم هستیم تا این معضل اجتماعی فراگیر حل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرایط دولت در خصوص اعتبارات و وضعیت خزانه اشاره کرد و گفت: با این وجود و با اعمال سیاست های اقتصادی و اجتماعی وضعیت کشور رو به بهبود بوده و به بهبود معیشت مردم امیدوار هستیم.

او این امیدواری را در سایه آرامش، همدلی و وحدت ایجاد شده بین قوای سه گانه و مردم دانست و تاکید کرد که دولت با این حال وعده های غیرقابل عمل به مردم نمی دهد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    3 0
    با این مالیاتهای سنگین و ارزش افزوده ای که از مردگان هم میگیرید و با این اوضاع خراب اقتصادی و وضع افتضاح بیکاری کاملا واضح و مبرهن است
  • م ح IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    2 0
    با اینکه وزیر بهداشت راپزشکی حاذق ودلسوز یافته ام وتقریبا طی مدت وزارتشان طوری رفتار کرده اند که یاد شهید مظلوم رجایی می افتم خواهشی دارم لطفا ایشان در خصوص سفره های خالی مردم اظهار نظر نفرمایند چون طی دو هفته اخیر با اظهارنظر قبلی ایشان در خصوص لبنیات و عدم اعلام اسامی شرکت های خاطی که حاصل لابی های مافیایی قدرتمند بود سفره صبحانه مردم هم بناچارخالی شدومجبور شدیم بعداز خودروسازان انحصارگر خرید لبنیات را تا اطلاع بعدی تحریم کنیم.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    2 0
    حد اقل شما قبول دارید سفره بسیاری از مردم خالی است.