ایسنا نوشت:

یک نماینده مجلس با تأکید بر این‌که «فرجی‌دانا در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس عقلانی و منطقی از خود دفاع کرد» در عین حال تاکید کرد که دولت و مجلس باید تعامل خود را حفظ ‌کنند.

رحمت‌الله نوروزی ابراز امیدواری کرد که «دولت و مجلس در سایه ولایت بتوانند کار و برای بالندگی و رسیدن به مردم سالاری دینی تلاش کنند.»

او گفت: هر قدر وحدت و انسجام مسوولان در کشور بهتر باشد موفقیت بیشتری نصیب ما می‌شود، به خصوص در شرایطی که دشمن افراطی‌گری‌هایی مثل داعش و تکفیری‌ها را طراحی می‌کند و در داخل هم با مشکلاتی مثل رکود مواجه هستیم. در نتیجه هرقدر سه قوه همراه باشند نتایج بهتری خواهیم گرفت.

نماینده مردم علی‌آباد با اشاره به این‌که «سوال و استیضاح حق نمایندگان است و تشخیص آن‌ها این بود» ادامه داد: امیدواریم با عقلانیتی که مجلس و دولت دارند، اختلافی ایجاد نشود.

او ادامه داد: هر قدر بتوانیم به سمت فعالیت‌های علمی در دانشگاه‌ها برویم و از اقدامات سیاسی پرهیز کنیم به نفع کشوراست. در جلسه استیضاح هم آقای فرجی به زیبایی از خود دفاع و با عقلانیت صحبت کرد که جای تشکر دارد. ایشان با آرامش، سعه‌صدر و طمأنینه از خود دفاع کرد و به سوالات پاسخ داد و اهل افراط و تفریط نبود.

این نماینده مجلس فضای جلسه استیضاح را فضای مثبتی ارزیابی کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    اقای نوروزی از بچگی نماینده بودند.