رسول خطیبی می‌گوید قرار شده مدیرعامل و کادر فنی باشگاه علیه یکدیگر مصاحبه نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسول خطیبی كه از وضعیت باشگاه تراكتورسازی ناراحت بود، ظهر امروز جلسه‌ای با جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه برگزار كرد كه در این جلسه، طرفین به توافق دست یافتند تا علیه یكدیگر مصاحبه نكنند. خطیبی در مورد این جلسه می‌گوید: «من با باشگاه تراكتورسازی هیچ مشكلی نداشتم. این یكی از آرزوهایم بود كه روی نیمكت تراكتورسازی بنشینم. اما مشكلات به قدری زیاد بود كه من دیگر نمی‌دانستم باید جواب بازیكنان را چطور بدهم.»
خطیبی ادامه می‌دهد: «با شروع فصل جدید، باید مشكلات باشگاه كمتر شود. مثل ماشینی كه باید روغنش را عوض می‌كردی. ولی ما با همان مشكلات سال قبل، لیگ چهاردهم را شروع كردیم. شما نمی‌دانید در اردوی مشهد، جو تیم چطور بود. با این حال بازیكنان غیرت نشان دادند. می‌توانست اتفاقات بدتری هم رخ دهد.من نمی‌توانستم با حرف زدن همه مشكلات تیم را حل كنم. اگر هم بحثی ایجاد شد، برای شروع جنجال نبود بلكه هدفمان حل مشكلات بود. من از مدیرعامل تیم خواستم كه پاسخگو باشد و مشكلات را حل كنیم.»
سرمربی تراكتورسازی در پایان می‌گوید: «ما در جلسه حرف‌هایمان را زدیم. نظمی حتی تا حدودی حق را به من داد. من هم مشكلات را گفتم. ایشان هم گفتند مشكلات حل خواهد شد. من به بازیكنان وعده می‌دهم كه باشگاه كار آن‌ها را راه می‌اندازد. بحث مهمی كه در جلسه امروز وجود داشت این بود كه بدون حاشیه كار را دنبال كنیم و هیچ كسی هم علیه دیگری مصاحبه نكند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =