ایسنا نوشت:

مشاور فرهنگی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که آنچه امروز در مجلس شورای اسلامی رخ داد در آینده علمی کشور تأثیر منفی نگذارد.

حسام‌الدین آشنا در ارزیابی خود از عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر علوم و تحقیقات و فناوری اظهار کرد: توضیحات وزیر علوم در مجلس نشان از مجموعه اقدامات توأم با تدبیر، موقع‌شناسی و متناسب با وضعیت واقعی دانشگاه‌ها بوده است.

وی افزود: امیدواریم این رای مجلس محترم در آینده علمی کشور تأثیر منفی نداشته باشد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    4 0
    تا روحانی و افراد دلسوز مردم هستند غصه نداریم. انشاالله شخص دیگری با خصوصیات اقای فرجی دانا سرکار خواهند آمد و راه ایشان را پیگیری خواهند کرد. فقط برای مجلس متاسف شدم که خودش به دست خود راس امور بودنش را زایل کرد.
  • دکتر بیکار IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    2 0
    باور کن مثه آتشفشان دارم منفجر میشم. هم به خاطر بی عدالتی که دولت قبل داشته و این بورسیه های غیر قانونی که رو شده و فقط یه قسمتی از اون فجایعه. هم به خاطر اینکه اینها اگه راست میگن باید کل دولت قبل رو صد بار برکنار میکردن. هم به خاطر اینکه اینها چندیدن نفر رو خودشون با روابط بورس و استخدام کردن. هم به خاطر اینکه فرجی دانا رو بی دلیل کنار گذاشتن. و هم بیشتر به ابن دلیل که هیچکی دلش برای این مردم و جوونا نمیسوزه
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    2 0
    مطمئن باشید که تاثیر گذار است بنده و امثال بنده از همین امروز به فکر خروج از کشور خواهیم بود اینجا جای کار نیست
  • مصلحی A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    3 0
    خیلی حال گیری بود نتیجه این استیضاح. دیدارمون، به روز انتخابات مجلس شورای اسلامی ... پاسخمون رو اون روز بطور شفاف تقدیم تک تک 145 نماینده محترم خواهیم کرد که چقدر از این تصمیم شون خرسند شدیم یا دلخور.