ایسنا نوشت:

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از بازگرداندن مابه‌التفاوت قیمت کاهش یافته و قیمت قبلی محصولات پر تیراژ این شرکت به خریداران خبر داد.

محمدعلی قادری در گفت‌وگویی اظهار کرد: شورای رقابت قیمت دو محصول پراید و تیبا را نسبت به قیمت‌های اعلامی پیشین کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت جدید خودروهای داخلی تیرماه امسال از سوی شورای رقابت ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: البته سایپا تا پایان تیر ماه محصولات خود را با قیمت‌های سال گذشته به مشتریان عرضه کرد.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: مردادماه نیز به واسطه ابهامات ایجاد شده در قیمت‌های اعلامی از سوی شورای رقابت، تعهدات جدید نگاه داشته شد و به زودی بخشنامه جدید با قیمت‌های کاهش یافته اعلامی از سوی شورای رقابت به نمایندگی‌های فروش ابلاغ و خودروهای مربوطه به مشتریان تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از محصولات نیز در این مدت به صورت فروش فوری به خریداران عرضه شده که در این موارد مابه‌التفاوت قیمت کاهش یافته و قیمت قبلی محصولات به خریداران عودت داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رییس شورای رقابت از کاهش قیمت سه درصدی چهار محصول پرتیراژ سمند، پژو ۴۰۵، پراید و تیبا خبر داده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    19 0
    قلقلکم نده
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    24 0
    نخرید .
  • مصطفی A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    13 0
    هم وطنان عزیز نخرید می خواستن گرون کنن مگه 3 گرون کردن که الان دارن منت میزارن نگیرید خواهشا نگیرید تا بیاد پایین به خدا دیدن مشتری کم شده مردم خرید ندارن انقدر کم کردن نخرید به خدا میارن پایین چون از جیب من وشما ها دارن ویلاهاشونو با ماشین های اسپرت شونو می سازنن سوار می شن مگه خودشون این ماشینا رو سوار می شن نخرید
  • شهره IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    3 0
    فقط نخرید .این بنجلا رو. سزای گرانی و انحصار ، تحریم و نخریدنه.
  • بی نام IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    1 0
    ما رو دست انداختن ،دارن با افکار مردم بازی میکنن،نخرین تا اینا حساب کار دستشون بیاد و دیگه فکر نکنن مردم نفهمن.