۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۲
حلقه خدمت‌رسانی متین گسترده‌تر شد

دفاتر خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین در شهرهای کرمان و یزد افتتاح شد.

شرکت داده پرداز رایانه متین بزرگترین عرضه کننده محصولات مرتبط با گروه حافظه در ایران در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریانش در سراسر ایران، در هفته گذشته دو دفتر جدید را در شهرهای کرمان و یزد افتتاح کرد. 

دفاتر خدمات پس از فروش این شرکت در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت، اهواز، تبریز، بندرعباس و کرمانشاه دایر میباشد که با افتتاح دفاتر کرمان و یزد شمار آنها را به رقم یازده رساند و اکنون بیشترین تعداد دفاتر گارانتی را در حوزه موبایل و کامپیوتر داراست.

لازم به ذکر است که دفاتر گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین مسئولیت خدمات رسانی به محصولات شرکتهای سیلیکون پاور، اپیسر و پی کیو آی را بر عهده دارند که طیف گستردهای از محصولات شامل هارد اکسترنال، SSD، فلش مموری، محصولات OTG و WiFi، مموری کارت، رم کامپیوتر، شارژر همراه، باتری، تبلت و کلیه کالاهایی را بر عهده دارند که تحت گارانتی این شرکت عرضه میشوند.

دفتر خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین در استان کرمان در تاریخ 19 مرداده ماه 1393 با حضور تنی چند از مدیران شرکت، اصحاب رسانه و نمایندگانی از صنف موبایل کرمان در محل دفتر برگزار شد. از این پس، هموطنان عزیز کرمانی میتوانند با مراجعه به نشانی کرمان، خیابان شریعتی، نبش بهشتی 8، برج اطلس، طبقه دوم، واحد 24 از خدمات پس از فروش این شرکت بهرهمند شوند و جهت تماس با این مرکز نیز از شماره تلفنهای 03412437925 الی 6 استفاده نمایند.

دفتر یزد شرکت داده پرداز رایانه متین نیز در تاریخ بیست و یکم مرداده ماه در محل دفتر به آدرس خیابان کاشانی، پاساژ شهاب، طبقه 4، واحد 505 افتتاح شد. هموطنان عزیز یزدی میتوانند جهت تماس با این مرکز از شماره تلفنهای 03516292017 الی 8 استفاده نمایند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =