سرمربی تیم فوتبال استقلال پس پیروزی تیمش برابر سایپا به شدت از برنامه 90 انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ امير قلعه نويي پس از پيروزي لحظه آخري تيمش برابر سايپا در نشست خبري حاضر شد و به سوالان خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «به بازيكنان تبريك مي گويم. ما موقعيت هاي زيادي در اين بازي داشتيم و گل اولي كه خورديم به نوعي ما را غافلگير كرد. نيمه دوم تغييراتي در تركيب تيم داشتيم و خدا را شكر كه در نهايت با دست پر از ميدان خارج شديم. به آقاي جلالي هم بابت تيم خوبش تبريك مي گويم. همچنين از هواداران خوب مان هم تشكر مي كنم كه تا لحظه آخر پشت تيم بودند و ما را تشويق كردند.»

او ادامه داد: «در مورد اميد ابراهيمي بايد بگويم كه او يكي از بهتري هافيك هاي ايران است و در جام جهاني به نوعي در حق او اجحاف شد. سطح بازي او فراتر از آسيا است اما متاسفانه او را نديده اند.»

قلعه نويي با انتقاد شديد از برنامه 90 گفت: «متاسفانه شب گذشته در برنامه 90 به هواداران استقلال توهين شد. ديديد كه به سرپرست تيم ما اجازه صحبت كردن ندادند و به او بي احترامي كردند تا نتواند از حق ميليون ها استقلالي ها دفاع كند. جالب اينجاست كه در مورد يك نام 20 دقيقه بحث مي كنند اما نوبت به استقلال كه مي رسد وقت ندارند.»

سرمربي استقلال در بخش ديگري از صحبت هايش گفت: «من به بازيكنان هم گفته ام كه ديگر حق مصاحبه با برنامه 90 را ندارند. همه مي دانند كه در اين برنامه كارشناسي ها از پيش تعيين شده است و ديديد كه آقاي فنايي از قبل كارشناسي خودش را لو داد. آقاي فنايي ما هم فوتبال را مي شناسيم اما شما دائما آن توپ را مي چرخانيد تا مثلا شبيه سازي كنيد. نمي خواهم ديگر كارشناسي تيم استقلال و مصاحبه من در 90 پخش شود. اين برنامه ديگر اسمي هم از من نياورد و تصوير مرا پخش نكند. اگر قانون اجازه دهد از اين برنامه شكايت مي كنم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =